تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
۰
کد مطلب : ۲۴۳۷۰

چاپ مجدد آثار «احمد»، مخارج سنگین درمانی او را سبک می کند

چاپ مجدد آثار «احمد»، مخارج سنگین درمانی او را سبک می کند
زینب عزیزی خواهر احمد عزیزی شاعر کشورمان با اشاره به آخرین وضعیت درمانی او گفت: وضعیت هوشیاری، علائم حیاتی و جسمانی احمد مثل گذشته است و تغییر نداشته و هوشیاری ایشان هنوز بین عدد ۱۰ تا ۱۱ است.

وی با اشاره به بالا بودن مخارج درمانی گفت: متاسفانه هنوز به دلیل عدم تامین اعتبار دفترچه احمد تمدید نشده است و کماکان داروی های ایشان را با قیمت های بالا به صورت آزاد تهیه می کنیم.

خواهر این شاعر خوش قریحه کشورمان، با بیان اینکه مردم طالب و مخاطب آثار احمد عزیزی هستند، گفت: غیر از تعدادی از کتاب های وی که حق نشرش به ناشران واگذار شده، این امکان وجود دارد که با چاپ مجدد آثارش امکان تامین مالی برای رفع بخشی از مشکلات احمد فراهم شود.

عزیزی، بیان کرد: حقوق بازنشستگی و از کارافتادگی احمد در مقابل هزینه های بالای درمان وی بسیار ناچیز است و از مسئولان تقاضا دارم درخصوص تامین مخارج داروهای احمد ما را کمک کنند.

وی همچنین از برگزاری کنگره احمد عزیزی در کرمانشاه خبرداد و گفت: این کنگره قرار است در اردیبهشت ماه امسال برگزار شود.

گفتنی است، احمد عزیزی شاعر انقلاب و اهل بیت (ع)، از ۲۶ اسفندماه سال ۸۷ به‌علت کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است.

از احمد عزیزی تاکنون آثاری چون «شرجی آواز»، «نافله ناز»، «خوابنامه وباغ تناسخ»، «ترجمه زخم»، «باران پروانه»، «رودخانه رویا»، «ملکوت تکلم» و «سیل گل سرخ» و «کفش های مکاشفه» می باشد.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما