تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۱
۰
کد مطلب : ۷۷۹۲

نشست شوراي هيئت‌هاي مذهبي بيرجند برگزار شد

نشست شوراي هيئت‌هاي مذهبي بيرجند برگزار شد
مدير‌كل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي ضمن مهم توصيف كردن جايگاه شوراي هيئت‌هاي مذهبي به عنوان يك نهاد تأثيرگذار بیان کرد که در مأموريت‌هايي كه بيشتر افراد انجام مي‌دهند، غالباً منافع مادي خود را در نظر مي‌گيرند اما برخي از مأموريت‌ها را نمي‌توان رويكرد مادي براي آن تصور كرد كه از جمله آن مأموريت‌ها خدمت در شوراي هيئت‌هاي مذهبي است.

حجت‌الاسلام كاظم لطفيان با اشاره به روايتي از معصومين(ع) تصریح کرد که حيات زمين به انسان است، حيات انسان به عقل، حيات عقل به علم و حيات علم به عمل و حيثيت عمل به اخلاص است كه به لطف خدا اين مراحل در شوراي هيئت‌هاي مذهبي بايد هدفمند و با برنامه پيش رو در سطح استان جريان ساز باشد.

مسئول تشكل‌هاي ديني و هيئت‌هاي مذهبي استان خراسان جنوبی نيز ضمن ارائه گزارش اجمالي از فعاليت‌هاي شوراي گذشته و تقدير و تشكر از زحمات اعضاي سابق اين شورا افزود که شوراي هيئت‌هاي مذهبي به عنوان يك تشكل تخصصي و رابط ميان هيئت‌هاي مذهبي و سازمان تبليغات اسلامي بايد در راستاي فرهنگي اهل بيت(ع) با نوآوري‌ها و ارائه طرح‌هاي جديد موج فرهنگي و ديني جديدي در استان ايجاد كند.

حجت‌الاسلام احمد‌ رضايي گفت که سازمان تبليغات اسلامي وظيفه خود مي‌داند تمام امكانات مورد نياز براي پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي شورا را فراهم و در اختيار اين شورا قرار دهد.

در پايان اين جلسه سيدحامد رضازاده و علي ايماني به عنوان رئيس و دبير جديد اين شورا به مدت يكسال انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما