تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۱
۰
کد مطلب : ۹۷۳۲

جشن مهر رضوی در شیخ نشین های امارات

جشن مهر رضوی در شیخ نشین های امارات
روزدوشنبه درمراسم ویژه‌ای که درمجتمع آموزشی ایرانیان در شارجه برگزارشد، گروه نمایشی یاس در دو نوبت صبح وبعدازظهر، برنامه نمایشی میدانی با عنوان زنگ بیداری را اجراء کرد که مورد استقبال کودکان ونوجوانان قرار گرفت. همچنین دومسابقه فرهنگی برگزارشد و توسط رایزن فرهنگی ایران به ده نفر از برندگان جوایزی اهداء شد.

رسول ادهمی نویسندگی و ایمان افشاریان کارگردانی این نمایش را به عهده دارند. همچنین سوده شرحی، بی‌ریا و ادهمی نقش آفرینان نمایش زنگ بیداری هستند که در فضایی موزیکال وبا نشاط به ارائه مفاهيم ارزشمند تربيتي و اخلاقی می‌پردازد.

سه‌شنبه صبح نیز با حضور صدها کودک و نوجوان ایرانی دو مراسم پرنشاط در مجتمع امام خمینی(ره) درابوظبی برگزار شد. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز مراسم مشابهی در العین و دبی برگزار می‌شود.

سؤالات مسابقه کتبی با عنوان (حج فقرا) نیز توزیع شده وهم اکنون درابوظبی درحال برگزاری است و در پایان هفته طی مراسمی به برندگان، هشت جایزه (پلاک طلا) تعلق خواهد گرفت.

همچنین پنجشنبه شب درمراسمی باحضور صدها نفر از عاشقان خاندان عصمت و طهارت مراسم باشکوهی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی برگزار خواهد شد.

دراین مراسم برنامه‌هایی نظیر سخنرانی، مولودی‌خوانی، اجرای سرود، مقاله‌خوانی، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز به ده نفر از برندگان و ضیافت شام در نظر گرفته شده است.

دکتر محمدرضا حاتمی رایزن فرهنگی کشورمان اظهارداشت: با توجه به تجربه قبلی و تولید برنامه مستند گزارشی با عنوان ( خاطرات فجر ۲۹) در حال تولید مستندی با عنوان عاشقان غریب هستیم تا از مجموعه فعالیت‌ها ومراسم ویژه‌ای که به همین مناسبت در امارات برگزار می‌شود فیلم مستندی به عنوان یادگاری باقی بماند.

وی همچنین ضمن تقدیر از برگزاری مسابقه سراسری نقاشی و نمايشگاه مهر رضوی توسط باشگاه ایرانیان، به مشارکت وحمايت همه نهادها از اين دوبرنامه اشاره کرد و گفت: با همت مدیریت باشگاه ایرانیان جشن باشکوهی روز جمعه از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود وبا توجه به تلاش‌هایی که انجام شده، انشاءالله شاهد برنامه‌هایی متنوع، جذاب و مفید خواهیم بود.

رایزن فرهنگی ایران درامارات از عموم هموطنان برای شرکت باشکوه در ویژه برنامه‌های مهر رضوی به مناسبت سالگرد ولادت حضرت امام رضا (ع) دعوت به عمل آورد.
مرجع : تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما