درباره وب‌سايت مركز اسلامی صاحب‌الزمان(عج) آتلانتا

ایکنا , 22 دی 1388 ساعت 10:46

جهان: وب‌سايت مركز اسلامی صاحب‌الزمان(عج)، با محوريت احيای اسلام و مسلمانان آتلانتا و در راستای انعكاس فعاليت‌های اين مركز، به زبان انگليسی مشغول به فعاليت است.


مركز اسلامی صاحب‌الزمان(عج) يك پايگاه شيعی است كه با هدف به كارگيری منابع مالی و انسانی برای احيای اسلام و مسلمانان در منطقه، در سال ۱۹۹۴ ميلادی در آتلانتا تأسيس شده و پايگاه اينترنتی آن، به انعكاس اخبار، خدمات و فعاليت‌های اين مركز به زبان انگليسی می‌پردازد.

ايجاد هماهنگی و اتحاد ميان مسلمانان آمريكای شمالی و ساماندهی فعاليت‌های آنان در جهت روش‌شناسی اسلام حقيقی، ترويج معارف اسلامی صحيح بر گرفته از قرآن و سنت ميان بوميان و مهاجران مسلمان اين سرزمين، ايجاد يك پايگاه رسانه‌ای مؤثر و قدرتمند برای خدمت به اسلام در آمريكای شمالی، از جمله اهداف تشكيل مركز اسلامی صاحب‌الزمان(عج) است كه در بخش درباره ما به آن‌ها اشاره شده است.

اهل‌البيت(ع)، پرسش و پاسخ، شعبان، ماه رمضان، محرم، نكاح، بانوان، از جمله لينك‌های قرار گرفته در صفحه اصلی اين پايگاه اينترنتی هستند، علاوه بر اين اهداف، تاريخچه، برنامه حج، تازه‌ها، كتابخانه اسلامی، فروشگاه اسلامی، لينك‌های اسلامی، لينك ايرانيان، تقويم، ساير پايگاه‌ها، درباره ما و تماس با ما، ساير بخش‌های مهم اين وب‌سايت اسلامی را تشكيل می‌دهند.

در بخش كتابخانه اسلامی، دسترسی به كتب الكترونيك قرآنی و اسلامی به صورت موضوعی امكانپذير است، از جمله موضوعات اين كتابخانه می‌توان به قرآن، اسلام، فقه و حديث، محرم، اخبار و رسانه‌ها، دائرة‌المعارف، اشعار، تصاوير و اهل‌البيت اشاره كرد.

در بخش لينك‌های اسلامی بيش از صد و پنجاه پايگاه اسلامی و قرآنی به اين پايگاه اينترنتی لينك داده‌ شده‌اند كه سايت‌های اسلامی ايرانی نيز در ميان آنان ديده می‌شوند.

در بخش اهل‌البيت(ع)، معرفی چهارده معصوم(ع) به همراه شرح زندگی، سخنان، احاديث و روايات و معجزات اين بزرگواران قرار داده شده است، در قسمت پرسش و پاسخ نيز سؤالات مطرح شده از سوی كاربران به صورت موضوعی طبقه‌بندی شده و به همراه پاسخ، در معرض استفاده كاربران اينترنتی قرار گرفته است.

از جمله امكانات تعاملی اين وب‌سايت می‌توان به امكان تماس تلفنی يا ارسال پست‌الكترونيك به گردانندگان سايت اشاره كرد، همچنين وجود بخش پرسش و پاسخ، نشان‌دهنده اهميتی است كه مسئولان اين پايگاه اينترنتی برای مخاطبان خود قائل شده‌اند.

علاقه‌مندان به منظور ارتباط با این مرکز می‌توانند به آدرس اینترنتی http://www.sicoa.org/ مراجعه کنند.


کد مطلب: 11352

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/article/11352/درباره-وب-سايت-مركز-اسلامی-صاحب-الزمان-عج-آتلانتا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir