مرور اخبار/سالگرد حاج علی آهی/راه مطرح شدن/موقع اجرا خودت باش

14 فروردين 1395 ساعت 8:16

مداح توانمند اهل بابل: برخی نیز فکر می‌کنند که تنها راه مطرح شدن، رفتن به تهران است. خوشبختانه فعالیت و تلاش برخی از دوستان شهرستانی نشان داد که این طرز تفکر نادرست است و یک مداح، با تلاش و پشت کار می‌تواند به مراتب بالا برسد.



اولین سالگرد حاج علی آهی


مراسم اولین سال درگذشت مرحوم حاج علی آهی، یکشنبه15 فروردین ماه برگزار می شود.

راه مطرح شدن مداحان چیست؟

 

محمد اسداللهی، از شاعران و مداحان توانمند بابل گفت: همه استان‌ها می‌خواهند که به سطح تهران رسند و با مداحان و هیئات تهرانی رقابت کنند.این امری ثابت شده و طبیعی است که تهران، مداحان قابل و توانمندی دارد و حتی برخی نیز فکر می‌کنند که تنها راه مطرح شدن، رفتن به تهران است. خوشبختانه فعالیت و تلاش برخی از دوستان شهرستانی نشان داد که این طرز تفکر نادرست است و یک مداح، با تلاش و پشت کار می‌تواند به مراتب بالا برسد و خداوند را شاکرم که این اتفاق در شمال کشور و به‌ویژه بابل رخ داده است.
منبع: سازمان بسیج مداحان

موقع اجرا خودت باش!

مصطفی صابر خراسانی پس از اجرا در محضر رهبری گفت: ...سعی کردم خودم باشم و خیلی تحت تاثیر چیز دیگری قرار نگیرم. فکر کنم این یک رمز برای اجراست در محافل رسمی که موقع اجرا خودت باشی، همینکه همیشه هستی. من قبل از اجرا با حاج محمدرضا طاهری صحبت می کردم و از ایشان مشورت می خواستم... به من گفتند "خودت باش، من اصلا چیزی به تو نمی گویم فقط خودت باش همان که همیشه هستی اگر می خواهی وارد فضاهای دیگر شوی استرس ایجاد می شود و اذیت می شوی.
منبع: وارث


تشییع پیرغلام اهل بیت حاج رحمت الله نجفی

مراسم تشییع پیکر حاج رحمت الله نجفی از پیرغلامان سیدالشهدا(ع) با حضور جمعی از محبین اهل بیت(ع)و هیئتی ها از حسینیه مرحوم فاضل کاشانی برگزار شد.در این مراسم حاج مهدی آصفی و حاج مصطفی خورسندی به روضه خوانی پرداختندو در ادامه حاضرین نماز را به امامت حجت الاسلام طباطبایی اقامه کردند.
منبع: عقیق


کد مطلب: 29973

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/article/29973/مرور-اخبار-سالگرد-حاج-علی-آهی-راه-مطرح-شدن-موقع-اجرا-خودت-باش

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir