دهان این مداح بویجهنم می‌دهد

انتقاد تند مجید انصاری از منصور ارضی

23 شهريور 1388 ساعت 12:54

رویداد: مجید انصاری عضو شاخص مجمع روحانیون مبارز و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در سخنانی در شب احیای سوم، به نقد سخنان منصورارضی مداح سرشناس تهرانی پرداخت. متن گزارش این بخش از صحبتها را به نقل از سایت آینده می‌خوانید.


وي به سخنان اخير مداح حامي دولت که به اهانت به اصلاح طلبان مشهور است نيز پاسخ گفت. او به موازات تشريح رويکرد علي(ع) حکومت‌داري و بيان گوشه‌هايي از مشي امام(ره) در برخورد با مخالفان در ميانه سخنراني لحن خود را صريح‌تر کرد و خطاب به حاضران گفت: «علي(ع) می‌فرمايند نه تنها حکومت امپراتوري اسلامي بلکه اگر اقاليم سبعه را به من بدهند و از من بخواهند تا دانه جويي را از دهان مورچه‌يي بربايم والله اين حکومت را نمي‌خواهم.» علي(ع) حکومتي که در آن به يک مورچه ظلم شود را نمي‌خواهد. اينها تعارف نيست، اينها متن حيات طيبه ولي اعظم خداست. امام فرمودند ترازويي که با آن اعمال ما وزن مي‌شود، مکتب علي(ع) است و حاکمان بايد خود را با اين ترازو بسنجند. به همين دليل است که در روايات از آن حضرت با عنوان قسمت کننده بهشت و جهنم نام برده مي‌شود. متاسفانه با خرافه‌سازي‌ها اين‌گونه تبليغ مي‌شود که علي(ع) در روز حشر در پيشگاه خدا، به شکل صوري به تقسيم بهشت و جهنم مي پردازد اما اين گونه نيست.

اين گونه نيست که آقاي مداحي در شب هاي ماه مبارک رمضان در مسجدي مقدس، دهان خود را که بوي جهنم از آن خارج مي‌شود، باز کند و از مردم بخواهد تا هر افطار و سحر به لعن چهره‌هاي باسابقه انقلاب - ميرحسين موسوي و مهدي کروبي- بپردازند. علي(ع) در روز حشر نخواهد گفت که چون مداح بودي به بهشت وارد شو.

اين در مکاتيب متحجران است که دنيا جداي از آخرت معرفي مي‌شود و افراد در اين دنيا هر غلطي که خواستند، انجام دهند و اميدوار باشند براي ورود به بهشت، «پارتي» پيدا مي‌کنند و در کنار موسي(ع) مي‌نشينند.» اشاره مجيد انصاري به سخنان يکي از مداحان بود که در شب‌هاي ماه مبارک رمضان به طور مستقيم به بيان سخناني عليه اصلاح‌طلبان پرداخت.

وي همچنين در مداحي بعدازظهر يکي از روزهاي رمضان در يکي از حسينيه‌هاي تهران دعا کرد مرگ سه تن از بزرگان اصلاح طلب و يکي از شخصيت‌هاي موثر نظام را دريافت کند. (تا هر چه زودتر خبر مرگ ميرحسين موسوي، مهدي کروبي، سيدمحمد خاتمي و يکي ديگر از شخصيت ها را دريافت کند.) طرفه اينکه وي همزمان با سخنان انصاري در مراسم شب قدر مسجد ارک با تاکيد بر لزوم شناخت عوامل فتنه، خط دهنده اصلي آشوب‌هاي پس از انتخابات را موسوي‌خوئيني‌ها دانست و گفت؛ پرونده همه اينها موجود است.


کد مطلب: 8344

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/article/8344/انتقاد-تند-مجید-انصاری-منصور-ارضی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir