تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۰۴
۰
کد مطلب : ۱۳۴۶۸

سایت خیمه، رسانه برتر عاشورایی کشور شد

سایت خیمه، رسانه برتر عاشورایی کشور شد
متأسفانه با وجود نوآوری‌ها و تلاش‌های متمادیِ صورت‌گرفته در سایت و تنوع مورد قبولی که در عرضه محتوا وجود دارد و دقت در تهیه محتوا، تاکنون آن‌گونه که شایسته است، اصحاب این حوزه به فعالیت‌های صورت‌گرفته در خیمه، توجه نکرده‌اند؛ البته شمار بازدیدها از سایت و تقارن بازدیدها در مطالب مختلف نشان از این دارد که مخاطب خاص خیمه رابطه خوبی با سایت برقرار کرده و در سال گذشته به طور متوسط در هر روز بیش از چهار هزار بازدید از آن صورت می‌گیرد. انتخاب خیمه به عنوان رسانه برتر عاشورایی، بهانه‌ای شد، برای اینکه بر فعالیت سایت خیمه نگاهی بیندازیم.

سایت خیمه در یک‌سال گذشته تحولات مختلفی را از سر گذرانده است. روند تولید محتوا در سایت، بهتر سامان می‌یابد و در تَگ‌گذاری مطالب دقت ویژه‌ای صورت می‌گیرد؛ همچنین برای سامان‌دهی مطالب منتشرشده در سایت، بخش پرونده‌های ویژه نیز به صورت فعالانه به‌روز می‌شود و پرونده‌های مهمی که باید روی آنها تمرکز صورت گیرد، پیوسته به‌روز می‌شوند؛ بر همین اساس مخاطب خیمه، هم با جست‌وجو در سایت و هم با مروری به پرونده‌های ویژه می‌تواند به صورت موضوعی و گروهی به محتوای سایت دست یابد.

در ضمن خیمه در ماه‌های پایانی سال ۱۳۸۸ از دو شیوه جدیدِ عرضه محتوا نیز استفاده کرد؛ یکی «رادیو خیمه» که فعلاً به صورت هفتگی به‌روز می‌شود و برنامه خبری کوتاه هفتگی است و دیگری هفته‌نامه الکترونیک خیمه با عنوان «خیمه هفت» که گزیده یک هفته اخبار و گزارش‌های خیمه است و در قالب پی‌دی‌اف منتشر می‌شود؛ همچنین ماهنامه خیمه به صورت منظم و در قالب پی‌دی‌اف و متن در سایت منتشر می‌شود و در دسترس مخاطبان محترم است.

به جز این موارد، خیمه به صورت ادواری (فعلاً سالیانه) گزارش‌هایی را از حوزه‌های مختلفِ مورد بررسی‌ منتشر می‌‌کند که می‌تواند برای پژوهش‌گران و کارشناسان مفید باشد؛ همچنین به‌زودی روزنامه الکترونیک و خودکار خیمه با عنوان «خیمه ۲۴»، در دو قالب متن و پی‌دی‌اف نیز به جمع خدمات جدید خیمه می‌پیوندد.

با همه اینها و با وجود اینکه بسیاری از این خدمات، روی وب‌سایتی خبری در ایران، نوآورانه و کم‌نظیر است؛ اما در راه ارتقای محتوا و بهبود عملکرد، خیمه هنوز راه درازی را پیش روی خود می‌بیند و در این راه از دیدگاه‌ها و توصیه‌های همه کارشناسان و علاقه‌مندان استقبال می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما