به شفاعت فاطمه داخل بهشت مى شود

1 تير 1383 ساعت 8:46

گويا دخترم فاطمه را مى بينم كه در روز قيامت سواره مى آيد و هفتاد هزار ملك از سمت چپ او و هفتاد هزار ملك از سمت راست او و هفتاد هزار ملك از عقب او و هفتاد هزار ملك از جلو همراهى اش مى كنند و او پيشرو زن هاى اهل بهشت امت من است


شماره چهاردهم ماهنامه خیمه - جمادی الاولی- تیرماه 1383

رسول خدا (ص) فرمودند: «خدايا! تو مى دانى كه اينها (على، فاطمه، حسن و حسين) اهل بيت من هستند و نزد من از همه ى مردم محترم ترند. دوستانشان را دوست و دشمنانشان را دشمن دار. ياورانشان را ياور باش و اهل بيتم را از هر پليدى پاك دار و از هر گناهى مصون و محفوظ بدار...!»

«گويا دخترم فاطمه را مى بينم كه در روز قيامت سواره مى آيد و هفتاد هزار ملك از سمت چپ او و هفتاد هزار ملك از سمت راست او و هفتاد هزار ملك از عقب او و هفتاد هزار ملك از جلو همراهى اش مى كنند و او پيشرو زن هاى اهل بهشت امت من است. پس هر زنى كه در هر شبانه روز پنج نماز بخواند و ماه رمضان را روزه دار باشد و حج بيت اللّه را به جاى آورد و زكات اموالش را بدهد و اطاعت شوهرش كند و على را بعد از من ولى خود برگزيند، به شفاعت دخترم فاطمه داخل بهشت مى شود. به درستى كه فاطمه برترين زن جهان است.»

«اى على! فاطمه پاره ى تن و نور چشم من است و او ميوه ى قلب من است. آنچه او را محزون مى كند مرا محزون مى كند و آنچه او را شاد مى كند مرا شاد مى كند و او اول كسى از اهل بيتم است كه پس از من به من ملحق مى شود به او نيكى كن.»



آيا شيعه هستم؟

زنى خدمت حضرت زهرا (س) رسيد و عرض كرد شوهرم از پيروان شما مى باشد. مرا فرستاده است تا از شما بپرسم كه آيا او از شيعيان شما مى باشد يا نه؟

حضرت زهرا (س) فرمودند: «اگر به آنچه امر كرديم عمل مى كنى و از آنچه نهى كرديم پرهيز مى كنى، از شيعيان مايى و الا هرگز.»


شعار «يا زهرا» همه جا طنين مى اندازد.

حضرت آيت اللّه خامنه اى، رهبر معظم انقلاب

نكند شما يك وقت مفت و مجانى و بدون گرفتن حتّى يك دلار به آنها كمك كنيد. آنها پول هاى زيادى خرج مى كنند و به افراد زيادى مى دهند كه كتاب بنويسند. آن وقت يك عده در اين جا مفت و مجانى بنشينند و يك حركتى انجام بدهند و اين حركت را در داخل نوار به پاكستان ببرند و يك ميليون آدم را به طور مفت از شيعه و از ايرانى برگردانند. حواستان جمع باشد!

«قل هل ننبئكم بالاخسرين اعمالا ? الذين ضلّ سعيهم فى الحياة الدنيا و هم يحسبون انهم يحسنون صنعا» (سوره ى كهف ؛ آيات 103و104).

آيه ى قرآن مى گويد كه خسران كارترين آدم ها كسانى هستند كه يك تلاش گمراهى مى كنند؛ «ضلّ سعيهم» يعنى: تلاشى كه در زندگى مى كنند، تلاش گمراهى است هدف گيرى اش درست نيست؛ «و هم يحسبون انهم يحسنون صنعا» يعنى: در حالى كه خيال مى كنند كه كار خوبى دارند انجام مى دهند.

پس حواستان جمع باشد! امروز من احساس مى كنم كه دنياى اسلام - به فضل پروردگار و به بركت فاطمه ى زهرا - از نور فاطمه زهرا (س) پر مى شود. شما در داخل كشور نگاه كنيد، ببينيد كه نام اين بزرگوار روز به روز در اين كشور زياد مى شود. عشق به اين بزرگوار روز به روز در دل ها جوشان تر مى شود.

شعار «يا زهرا» در اين مملكت و در آفاق مملكت در همه جا طنين مى اندازد؛ چهره ى دختر پيغمبر روز به روز شناخته تر و منورتر مى شود واين خورشيد از زير ابر بيرون تر مى آيد.

اسم اين بزرگوار «زهرا» است. زهرا يعنى درخشنده و درخشان. او مى درخشد و روز به روز درخشان تر خواهد شد و - به فضل پرودگار - اين درخشش ادامه پيدا خواد كرد تا به درخشش فرزندش مهدى موعود (عج) متصل شود.


کد مطلب: 8418

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/issue/8418/شفاعت-فاطمه-داخل-بهشت-مى-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir