بابا تقصیر من نبود!!

29 اسفند 1381 ساعت 11:08

تمام تلاشمان بر اين بود تا «خيمه» با محتوايي جذاب و مطالبي متنوّع، متولّد گردد و اين را هم بدانيد كه «خيمه» از نشريات معدودي است كه با هدف تأمين نيازهاي فكري و اطلاع‌رساني هيأت‌هاي مذهبي، حيات گرفته است.


شماره دوم ماهنامه خیمه - صفر1424 - اسفند 1381

سلام، بگذاريد مقداري از روند كارمان را براي شما مخاطبان عزيز، به صورت گزارشي، عرض نمايم:

بدانيد كه نشريه‌ي خيمه را براي ماه ذي‌القعده، به جناب آقاي طراح داديم كه صفحه‌بندي را آماده كند تا پس از بازبيني نهايي «خيمه» را به چاپخانه ببريم؛ امّا آقاي طراح، خودش و دستگاهش، هر دو با هم به هم ريختند و، به اصطلاح كامپيوتري‌ها، هنگ فرمودند! بماند كه تا ايشان را پيدا كرديم، چقدر اداي نذر كرديم؛ بالاخره، ماه محرم سعادت ياري‌مان كرد تا دوست قديمي كه از همكاران «زمزم عربي» بود، به جرگه‌ي همكاران «خيمه» پيوست و با شجاعت و انرژي هميشگي، مطالب را از ما گرفت و با طراحان جديد به گفتگو نشست و خلاصه آن‌كه، فصلي جديد از «در دسترس نبودن» آغاز شد و پيام جذاب تلفن همراه، كه «نوروز خان در پاركينگ نيست» ببخشيد همان پيام «مشترك مورد نظر در دسترس نيست» نتيجه پي‌گيري‌هايمان شد.

بماند... تا كه اين نشريه طراحي شد و سيد ياسر، با تمام قوا براي چاپ و كارهاي اجرايي وارد ميدان شد؛ ناگفته نماند كه هر از چند وقتي، از عنايات مدير مسؤول محترم نيز بهره‌مند بوديم، اما پي‌گيري‌هاي سخت و شبانه‌روزي دوستان اجرايي، كار را براي چاپ آماده نمود و با تأخير فراواني كه علتش هنوز هم مشخص نيست كار به چاپخانه رفت و خارج شد و جالب است كه تاكنون تيراژ دقيق خيمه را نمي‌دانيم اما يك نكته مشخص و معلوم است كه مقداري از تيراژ براي توزيع در تهران ارائه شده و هنوز در هيچ يك از استانهاي بزرگ ايران، «خيمه» نرسيده است و فقط تعدادي از موجودي نشريه در دفتر «خيمه» به شهرستانها و مشتركان، ارسال شده است.

از آن جا كه جواب تمام سؤال‌هايمان در اين شماره، اين بود كه ما فقط مأمور به سعي و تلاش هستيم و نتيجه با خداست، ديگر حرفي در اين باره نزديم وهنوز خيلي از سؤال‌هايمان بي‌جواب مانده است كه به تعبير جانشين مدير مسؤول، به بي‌لياقتي و عدم مديريت كفش جفت كن اين هيأت مكتوب يعني «سردبير» برمي‌گردد با ديوار كوتاهش.... البته حق با شما و آقايان است، اما چه كنم كه خداوكيلي بنده هم مأمور به تلاش و سعي بودم و نتيجه با خداست اما خداوند، آقاي وافي را خير دهد كه ديواري كوتاه‌تر از ديوار سردبير پيدا نكرده است؛ با تمام اين حرف‌ها، سرانجام در بهار محرمي امسال، اولين شماره‌ي خيمه آماده شد و تقديم به شما مشتاقان و ارادتمندان به ساحت ملكوتي مولاي عشق گرديد.

اين نكته را هم بدانيد كه تمام تلاشمان بر اين بود تا «خيمه» با محتوايي جذاب و مطالبي متنوّع، متولّد گردد و اين را هم بدانيد كه «خيمه» از نشريات معدودي است كه با هدف تأمين نيازهاي فكري و اطلاع‌رساني هيأت‌هاي مذهبي، حيات گرفته است و با اصول و اهداف مشخصي، مصمم است تا نيازها و ضرورت‌هاي موجود در بحث هيأت و عزاداري را لباس اجابت بپوشاند و اميدواريم فرصت‌هايي كه از رهگذر انتشار «خيمه» بدست مي‌آيد، ما را به شناخت بيشتر اين نيازها رهنمون خواهد سازد، هر چند به حساسيت و ظرافت رسالت اين هيأت مكتوب، آگاهيم و اين نكته را نيز بار ديگر مي‌گوييم كه نشريه «خيمه» از خود شماست و ادامه‌ي انتشار آن به همراهي و همدلي شما وابسته است.

منتظر دريافت آثار و دل‌نوشته‌ها، گزارش‌ها و خاطرات شما هستيم.

التماس دعا / سردبير


کد مطلب: 8429

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/issue/8429/بابا-تقصیر-نبود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir