حاج آقا دعا بفرماييد

1 مهر 1382 ساعت 12:42

در آستانه ي ماه رحمت- همان ماه مبارک رمضان را عرض مي‏کنم - ويژه نامه‌ي خيمه، همراه با کاست و نوار آموزش سبک‏ها و الحان مناجات‏ها و مراثي، در حال تهيّه و انتشار مي‏باشد.


شماره هفتم ماهنامه خیمه - شعبان المعظم 1424 - مهر1382



يقين دارم که نشريه، زودتر از نيمه‏ي شعبان به دست شما نرسيده است و حتما گله کرده‏ايد که چرا در اين‏ شماره مطالبي ويژه مناسبت‏هاي سوم تا پنجم شعبان نيست. بايد عرض کنم به دليلي که در سطرهاي بعدي مي‏خوانيد، متوجه خواهيد شد که خيلي از اشعار، قطعات ادبي و مناسبت‏هايي که در صفحه‏ي زمزمه و تکيه آماده شده بود را حذف کرديم. شايد در اين مسأله مصلحتي هم نهفته است، اين که هر شماره از «خيمه» دليلي خاص و با تأخير به چاپ مي‏رسد...

جناب آقاي طراح- يا بهتر عرض کنم مدير محترم هنري ماهنامه‏ي «خيمه»- که از شماره‏ي پيشين به جمع خادمان اين هيأت مکتوب پيوسته، با آن يک سر و هزار سودايي که داشته، دوباره گرفتار شده و حالا يک سر شده با دوهزار سودا، آن هم از نوع ازدواج در هزاره‏ي سوم و جان کلام آن که يک بله گفتن داماد، دو هفته ي ناقابل بلاي جان ما شد و «خيمه» با تأخير طراحي شد و حتّي در همين لحظه، که مشغول نوشتن اين جمله مي‏باشم، مطمئن به آماده سازي نشريه براي ايام نيمه‏ي ماه شعبان نيستم.

به هر حال همين که مي‏دانيم نشريه‏ي «خيمه» را نشريه ي خودتان مي‏دانيد و دوست داريد هر ماه، سري هم به اين هيأت مکتوب بزنيد، جاي شکر دارد و از شما برادر و خواهر هيأتي خواهش مي‏کنيم «خيمه» را به تمام دوستان هيأتي خود معرفي کنيد و با معرفي آن به دوستان دانش‏آموز و دانش جو و تمام بچه هيأتي‏هاي محل خود، ما را ياري کنيد.

و يک نکته هم قابل توجّه مبلّغان و ذاکران اهل بيت- عليه السلام- عرض کنيم که، در آستانه ي ماه رحمت- همان ماه مبارک رمضان را عرض مي‏کنم - ويژه نامه‌ي خيمه، همراه با کاست و نوار آموزش سبک‏ها و الحان مناجات‏ها و مراثي، در حال تهيّه و انتشار مي‏باشد و به اميد خداوند و اگر چنانچه مشکلي آن هم از نوع خاص پيش نيايد، در مراکز تبليغي و تشکلهاي مذهبي عرضه خواهد شد ان‏ شاء الله. نکته‏ ي پاياني اين که: حاج آقا و حاجيه خانم، مارا دعا بفرماييد!

... سردبير


کد مطلب: 8763

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/issue/8763/حاج-آقا-دعا-بفرماييد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir