مسجد مقدس جمکران از نگاه بزرگان

1 مهر 1382 ساعت 12:40

امام خمینی : انقلاب مردم ايران، نقطه ى شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم دارى حضرت حجت - ارواحنا فداء- است كه خداوند بر همه مسلمانان و جهانيان منّت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.


شماره هفتم ماهنامه خیمه - شعبان المعظم 1424 - مهر1382


امروز، وجود مقدس حضرت حجت -ارواحنا فداء- در ميان انسانهاى روى زمين منبع بركت، منبع علم، منبع درخشندگى، زيبائى و همه ى خيرات است.

حضرت آيت اللّه خامنه اى



فرهنگ مهدويت اساس همه مطالب است، روح دين، امامت و ولايت، مسأله ى مهدويت است. بايد مردم را با اين فرهنگ بيش از پيش آشنا بكنيد.

حضرت بقيـة الله – ارواحنا له الفداء - مانع نزول عذاب هستند. مادامى كه ايشان.... در ميان ما باشند از نزول عذاب در مانيم؛ چه نفعى از اين بيشتر مى خواهيد امام زمان داشته باشد كه سبب بقاى حيات عالم وجوداست؟

آيت الله ناصرى اصفهانى



مرحوم محدث نورى (ره)و صاحب مكيال المكارم، در كتابهاى خود، مسجد مقدس جمكران را يكى از مكانهايى معرفى كرده اند كه دعا در آن به اجابت نزديك است.

نجم الثاقب، و مكيال المكارم



يكى از مواضع مشرفه و مساجد مقدسه، مسجد جمكران واقع در قم است كه حضرت حجت- عجل الله تعالى فرجه- امر به بناى آن مسجد نموده است و چقدر از آيات الهى و معجزات و فوائد و كرامات در آن مقام ديده شده، كه باعث حيرت است.

انوار المشعشعين ج 1ص 442



خوشا به حال كسى كه اين سعادت را در يابد و دعوت حضرت حجت را اجابت نمايد و خدا را عبادت نمايد و وظيفه ى آن مسجد را به جا آورد و سزاوار است كه مردم از اطراف عالم دعوت حضرت حجت را اجابت كنند و به مسجد جمكران بيايند.

انوارالمشعشعين ج 1ص 468


کد مطلب: 8775

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/issue/8775/مسجد-مقدس-جمکران-نگاه-بزرگان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir