نظرسنجی از مردم درباره‌ی برنامه‌های صداوسیما در ایام محرم

1 فروردين 1386 ساعت 2:45

نظرسنجی از مردم تهران در خصوص برنامه‌های محرم رادیو، حاکی از آن است «نوحه‌خوانی» برنامه‌ای است که 1/47 درصد شنوندگان در ایام محرم در حد «خیلی زیاد و زیاد» از رادیو گوش کرده‌اند.


شماره 32-31 - ربیع الاول و ربیع الثانی 1428 - فروردین و اردبیبهشت 1386

نظرسنجی از مردم تهران در خصوص برنامه‌های محرم رادیو، حاکی از آن است «نوحه‌خوانی» برنامه‌ای است که 1/47 درصد شنوندگان در ایام محرم در حد «خیلی زیاد و زیاد» از رادیو گوش کرده‌اند. 8/57 درصد شنوندگان نیز در حد «خیلی زیاد و زیاد» معتقدند که برنامه‌های رادیو در این ایام در بالا بردن آگاهی‌شان درباره‌ی قیام امام حسین (ع) مؤثر بوده است و 9/61 درصد برنامه‌های رادیو را در بیان مصائب امام حسین (ع) و اصحاب کربلا موفق ارزیابی کرده‌اند. در مجموع 3/72 درصد شنوندگان در حد «خیلی زیاد و زیاد» از برنامه‌های ایام محرم رادیو رضایت داشته‌اند.

هم‌چنین نتایج نظرسنجی از مردم تهران درباره‌ی ویژه‌برنامه‌های تلویزیون در دهه‌ی اول محرم 85 نشان می‌دهد که به طور کلی 76 درصد پاسخگویان حداقل یکی از ویژه‌برنامه‌های دهه‌ی اول محرم را (که از شبکه‌های مختلف سیما پخش شد) تماشا کرده‌اند.

در مجموع 97 درصد بینندگان برنامه‌های ویژه‌ی این ماه، حداقل یکی از این برنامه‌ها را در حد «خیلی زیاد و زیاد» پسندیده‌اند. بررسی‌ها بیانگر آن است که ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های یک و سه بیشترین میزان بیننده را به خود اختصاص داده‌اند.

پربیننده‌ترین برنامه‌ی این ایام «سخنرانی‌ حجت‌الاسلام انصاریان» (37 درصد) از شبکه‌ی سه و از نظر میزان رضایت بینندگان «سخنرانی علامه جعفری» از شبکه‌ی دو، «کلیپ انصارالحسین» از شبکه‌ی سه، «بحث‌های آیت‌الله کربلایی» در برنامه‌ی میراث حسینی و «بحث‌های آیت‌الله فاطمی نیا» در ویژه‌برنامه‌ی شب عاشورا از شبکه‌ی چهار بوده است.


کد مطلب: 9966

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/issue/9966/نظرسنجی-مردم-درباره-ی-برنامه-های-صداوسیما-ایام-محرم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir