برگزاری دوره‌هاي آموزشي قرآن كريم و مداحي در بيرجند

15 آبان 1388 ساعت 0:41

ایران زمین: مسئول تشكل‌هاي ديني اداره كل تبليغات اسلامي خراسان جنوبی از برگزاری دوره‌هاي آموزشي قرآن كريم و مداحي با حضور بيش از ۵۴ نفر از علاقمندان خبر داد.


حجت‌الاسلام احمد رضايي، مسئول تشكل‌هاي ديني اداره كل تبليغات اسلامي خراسان جنوبی بیان کرد که اين دوره‌هاي آموزشي با همكاري دارالقرآن الكريم سازمان تبليغات اسلامي و كانون مداحان شهرستان بيرجند و با هدف ارتقاي سطح معلومات قرآني مداحان و ترويج و گسترش علوم قرآني در جامعه، اتخاذ بهترين روش براي سازماندهي مداحان و آشنايي متوليان فرهنگي با ضرورت مقابله با آسيب‌ها و شبهات ديني برگزار مي‌شود.

در دوره آموزشي قرآن كريم ۳۰ نفر از مداحان عضو كانون مداحان شهرستان بيرجند و در دوره‌هاي آموزش مداحي نيز ۲۴ نفر شركت دارند.

مسئول تشكل‌هاي ديني اداره كل تبليغات اسلامي استان گفت: «مداحان بايد با اخلاق و رفتار قرآني، واقعيت زندگي ائمه اطهار(ع) را به مردم منتقل كنند و زمينه ارتقاي فرهنگي و ديني جامعه را به عنوان يك مبلغ ديني فراهم آورند.»

رضايي گفت: در كارگاه آموزشي قرآن كريم كه به صورت دو جلسه در هفته برگزار مي‌شود، مباحثي از جمله روخواني، روانخواني و تجويد قرآن كريم آموزش داده مي‌شود و در دوره‌هاي آموزشي مداحي نيز افراد با مباحث تاريخي، اخلاقي و اصول مداحي آشنا مي‌شوند.


کد مطلب: 10042

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10042/برگزاری-دوره-هاي-آموزشي-قرآن-كريم-مداحي-بيرجند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir