مبلغان دینی به اردوی آموزشی می‌روند

خبرگزاری مهر , 19 آبان 1388 ساعت 16:25

جامعه - خیمه :‌ حجت ‌الاسلام سیدجلال رضوی گفت: توجه به امر آموزش از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و از این رو باید به مبلغان آموزشهای مختلف ارائه شود.


مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف کشور به برگزاری اردوی آموزشی، علمی و فرهنگی با عنوان تبلیغ اشاره کرد و گفت: این اردو در مشهد مقدس برگزار می‌شود و سرگروهان و معاونان کاروان‌های تبلیغی در آن با مسائل تبلیغ به صورت کاربردی آشنا می‌شوند.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان و اوقاف و امور خیریه کشور افزود: این اردو در مشهد مقدس برگزار می‌شود و در آن ۶۰ نفر از مبلغان از سوم تا هفتم آذر ماه حضور خواهند داشت.

او در خصوص بحثهایی که در این اردو مطرح می‌شود گفت: در این دوره مبلغان با رویکرد آشنایی و بصیرت بخشی نسبت به مسائل کاربردی تبلیغ، تبلیغ و سیاست روز، راهکارهای مهندسی تبلیغ، فنون و تجارب توسعه محصولات فرهنگی و ... آشنا می‌شوند.

رضوی  آشنایی با فن خطابه‌گویی، آشنایی با تبلیغ در محیط‌ های مجازی و ... را نیز از دیگر مباحث قابل بررسی در این اردو عنوان کرد.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان و اوقاف و امور خیریه اشاره کرد که در این اردو مبلغان با علمای مشهد و شخصیتهای علمی و فرهنگی این شهر نیز آشنا خواهند شد.


کد مطلب: 10160

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10160/مبلغان-دینی-اردوی-آموزشی-می-روند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir