عضویت رایگان در کتابخانه‌های مساجد سراسر کشور

30 آبان 1388 ساعت 12:23

جامعه - خیمه: مدیر کل امور کتابخانه‌های ستاد عالی کانون فرهنگی- هنری مساجد سراسر کشور گفت: کسانی که در هفته کتاب به عضویت کتابخانه های مساجد در آمده‌اند می‌توانند از خدمات رایگان کتابخانه‌ها در سال آینده استفاده کنند.


به گزارش ایرنا سید ابوالفضل هاشمی افزود: تا پایان سال جاری دو هزار کتابخانه باز، با اولویت روستایی در مساجد کشور افتتاح خواهند شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره هفته کتاب روز بیست و نهم آبان ماه با عنوان «کتاب، مسجد و نماز» نام‌گذاری شده بود به اهمیت کتابخانه های مساجد اشاره کرد.

او عضویت در تمامی کتابخانه‌ها‌ی مساجد را در طول هفته کتاب رایگان اعلام کرد و گفت: این افراد پس از عضویت که مدت آن یک سال است، می‌تواند مانند دیگر اعضاء از تمامی خدمات کتابخانه‌ای استفاده کنند.

هاشمی در پایان با اشاره به این که مانند سال گذشته، امسال نیز قرار است از سوی این ستاد دو هزار کتابخانه باز در سراسر کشور افتتاح شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این کتابخانه‌های باز همزمان و با مناسبت‌های گوناگونی که در این سال وجود دارد در سراسر کشور افتتاح می‌شوند.

به گفته هاشمی در دهه فجر و جشن تأسیس ستاد عالی کانون‌ها‌ی مساجد که اسفند ماه برگزار می‌شود، این کتابخانه‌های باز افتتاح خواهند شد.


کد مطلب: 10286

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10286/عضویت-رایگان-کتابخانه-های-مساجد-سراسر-کشور

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir