تهیه‌کننده «مختارنامه»:

میرباقری قهر نکرده // «مختارنامه» اردی‌بهشت پخش می‌شود

1 آذر 1388 ساعت 10:39

فرهنگ – خیمه: تهیه‌کننده پروژه تاریخی «مختارنامه» خبر قهر داوود میرباقری را رد و حاضر نشدن وی سر کار تدوین را به دلیل برنامه‌ریزی‌های داخلی گروه اعلام کرد.


محمود فلاح، تهیه‌کننده «مختارنامه»، در گفت‌وگو با خبرنگار خیمه گفت: «من حدود دو ماه پیش در نامه‌ای به آقای مسعود نقاش زاده، مسوول پروژه مختارنامه در سیمافیلم که رونوشتی هم برای آقای اسلامی مهر فرستاده شده بود، اعلام کرده بودم که کار تا پایان امسال آماده نمی‌شود.»

بر اساس گزارشی که تهیه‌کننده «مختارنامه» به سیمافیلم تحویل داده است، این کار در اولین زمان ممکن با تعداد قسمت قابل قبولی که بتواند پخش بشود، اواخر اردیبهشت ۸۹ است.

وی خبر قهر داوود میرباقری، کارگردان این سریال را که در یکی از خبرگزاری‌ها درج شده است، رد کرد و گفت:«اینکه آقای میرباقری چند روزی سر کار تدوین نرفته، بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های بین خودمان است و به این دلیل است که الان کار مونتاژ نسبت به صداگذاری و موسیقی بسیار جلوتر است. این هماهنگی‌های خودمان است که ممکن است چند روزی آقای میرباقری کار نکنند و ارتباطی به مسائل دیگر ندارد و قهر نکردند.»

فلاح توضیح داد که بعد از صحبت‌های آقای اسلامی‌مهر، رییس مرکز سیمافیلم، در خصوص پخش این سریال تا پایان امسال، با وی صحبتی کرده است و مصرا اعلام داشته که این گونه که کار پیش می‌رود، بعید است امسال این سریال پخش شود.
فلاح البته گفت که با این توضیحات، نظر آقای اسلامی مهر این بود که اگر بشود تلاش کرد که این کار تا پایان امسال پخش شود، خیلی بهتر خواهد بود.

وی درباره مراحل باقی‌مانده این پروژه گفت:«موسیقی مانده و هنوز کار زیادی برای آن انجام نشده. صداگذاری نسبت به مونتاژ عقب‌تر است. در مونتاژ نیز کارهای تروکاژی و اسپشیالی باقی مانده است.»

محمود فلاح از آماده شدن سریال «مختارنامه» در اردی‌بهشت ماه جاری برای پخش، با سی قسمتِ آماده خبر داد و در مورد تعداد قسمت‌های این سریال گفت:«قبلا اعلام شده بود که این سریال چهل قسمتی است اما در مرحله مونتاژ به این نتیجه رسیدیم که این سریال بیش از چهل قسمت خواهد شد.»


کد مطلب: 10302

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10302/میرباقری-قهر-نکرده-مختارنامه-اردی-بهشت-پخش-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir