بازدید فعالان فرهنگی روسیه از نمایشگاه قرآن و حدیث جامعة المصطفی

رسا , 11 آذر 1388 ساعت 14:26

ایران‌زمین: کارشناسان و فعالان فرهنگی-مذهبی روسیه از نمایشگاه قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه در قم دیدن کردند.


شماری از فعالان فرهنگی روسیه و مسؤولان هیئات مذهبی این کشور از نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیه در مجتمع فرهنگی اهل البیت(ع) قم بازدید کردند.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیه، افراد مذکور در این بازدید با فعالیت غرفه‌های مختلف این نمایشگاه همچون، غرفه نمایندگی افغانستان، تایلند، آلبانی، چین و غیره همچنین غرفه موسسات داخلی حاضر در نمایشگاه از جمله غرفه موسسه اسراء و بوستان آشنا شدند.

مصطفی شفیعی، کارشناس فرهنگی موسسه آموزش‌های کوتاه مدت جامعة المصطفی العالمیه که سرپرستی این گروه را بر عهده داشت، درباره دلیل حضور این افراد در ایران گفت: این افراد بیش از دو هفته در ایران خواهند ماند و طی این مدت با معارف اسلامی و علوم قرآنی آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: دوره آشنایی با معارف فقه و اهل بیت(ع) و کلاس‌های تجوید و روخوانی و روان خوانی قرآن از جمله دروسی است که برای این افراد در نظر گرفته شده است.
شفیعی تصریح کرد: این گروه پس از بازگشت به کشورشان به ارائه آموزش‌های فراگرفته به علاقه‌مندان خواهند پرداخت.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و حدیثی جامعة المصطفی العالمیه از هشتم تا ۱۲ آذرماه در مجتمع فرهنگی اهل البیت(ع) و در حاشیه پانزدهمین المپیاد بین المللی قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیه دایر است.


کد مطلب: 10448

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10448/بازدید-فعالان-فرهنگی-روسیه-نمایشگاه-قرآن-حدیث-جامعة-المصطفی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir