تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۵
۰
کد مطلب : ۱۰۵۴۰

۳۵ هزار مبلغ در محرم امسال به سراسر کشور اعزام میشوند

۳۵ هزار مبلغ در محرم امسال به سراسر کشور اعزام میشوند
حجتالاسلام حسین روحانینژاد در دیدار با آیتالله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم بیان کرد که امسال در ماه مبارک رمضان حدود ۳۴ هزار مبلغ دینی به سراسر کشور اعزام شدند که برای اولین بار حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر از آنها بانوان بودند.

در ماه محرم نیز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، شورای مدیریت حوزه علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی و دینی حدود ۳۵ هزار مبلغ دینی برای تبیین فلسفه نهضت عاشورا و علل و عوامل قیام امام حسین(ع) به سراسر کشور اعزام خواهند شد.

حجتالاسلام روحانینژاد طرحهای استقرار روحانی و هجرت را موفقیتآمیز توصیف کرد و گفت: «سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری شورای مدیریت حوزه علمیه تاکنون موفق به استقرار حدود چهار هزار و ۳۰۰ مبلغ دینی در قالب طرحهای روحانی مستقر و هجرت کرده است.»

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی از ثبت ۵۲ هزار تشکل دینی در سراسر کشور خبر داد و افزودکه حدود هزار ۳۰ از این تشکلها را هیئتهای مذهبی تشکیل میدهند که دارای ساختار ویژهای هستند.

 تمامی فعالیتهای مربوط به تشکلهای دینی از سوی اعضای این تشکلها انجام میشود و سازمان تبلیغات اسلامی فقط بر نحوه فعالیت آنها مدیریت میکند.

حجتالاسلام روحانینژاد برگزاری جلسات گفتمان دینی را از دیگر فعالیتهای موفقیتآمیز سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و از برگزاری حدودا ۱۰ هزار گفتمان دینی با موضوعات مختلف در دبیرستانهای سراسر کشور خبر داد که این گفتمانها در ارتقای سطح فکری و فرهنگی دانشآموزان تاثیر بسزایی داشته و دارد.

در این گفتمانها مطالب به گونهای مطرح میشود که همه دانشآموزان در آنها مشارکت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما