کارگاه آموزشی ائمه جماعات مساجد در تبریز برگزار شد

خبرگزاری مهر , 21 آذر 1388 ساعت 14:30

جامعه: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تبریز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ائمه جماعات در این استان خبر داد.


‌کارگاه آموزشی ائمه جماعات و مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

محمد هادی‌نیا پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاحیه این همایش که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، به تشریح اهداف برپایی این کارگاه آموزشی پرداخت.

وی گفت: ارتقا سطح دانش مدیریتی و فرهنگی ائمه جماعات و مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و آشنایی ایشان با راهکارهای جذب و حفظ حضور جوانان در مسجد از اهداف مهم این کارگاه آموزشی یک روزه است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد، ارتقا سطح برنامه‌ریزی و عملیات اجرایی فعالیت‌های این مراکز را از دیگر اهداف مورد انتظار در کارگاه ائمه جماعات و مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برشمرد.

هادی اظهار داشت: هدایت جوانان مسجدی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و حمایت از برنامه‌های خودجوش مردمی در زمینه فرهنگی و هنری از دیگر اهداف این طرح آموزشی است.

وی گفت: این کارگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و سه تن از استادان برجسته در محورهای سه‌گانه این همایش به سخنرانی خواهند پرداخت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی افزود: مدیریت فرهنگی هنری مساجد، اصول مدیریت با تاکید بر قرآن و آموزه‌های اهل بیت و شیوه‌های جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های فرهنگی سه محور برگزاری این کارگاه خواهد بود.


کد مطلب: 10591

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10591/کارگاه-آموزشی-ائمه-جماعات-مساجد-تبریز-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir