ترويج فرهنگ صحيح عزاداری بين جوانان از وظايف مسئولان هيئت‌های مذهبی است

سايت خبری قرآنی , 21 آذر 1388 ساعت 14:35

جامعه : حادثه كربلا و فرهنگ عاشورا از باعظمت‌ترين و ماندگارترين فرهنگ‌هاست و مسئولان هيئات مذهبی و مداحان بايد در راستای ترويج فرهنگ صحيح عزاداری بين جوانان بكوشند.


آيت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماينده ولی فقيه در استان مركزی در آيين عبادی ـ سياسی نماز جمعه اين هفته شهر اراک با اشاره به فرارسيدن ايام محرم و صفر گفت: حادثه كربلا و فرهنگ عاشورا از باعظمت‌ترين و ماندگارترين فرهنگ‌هاست و مسئولان هيئات مذهبی و مداحان بايد در راستای ترويج فرهنگ صحيح عزاداری بين جوانان بكوشند.

امام جمعه اراک در ادامه وظيفه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را در نهادينه كردن ارزش‌‌های اسلامی در جامعه خطير عنوان كرد و گفت: دشمنان از طريق سايت‌های اينترنتی، ماهواره و تبليغات سوء قصد دور كردن جوانان از ارزش‌های دينی را دارند.

آيت الله دری نجف‌آبادی در بخش ديگری از سخنانش به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره كرد و گفت: اين دو بازوان توانمند امام (ره) و رهبری در راستای تعالی ايران اسلامی هستند.

نماينده ولی فقيه در استان مركزی در ادامه با اشاره به حوادث اخير روز ۱۶ آذر در تهران افزود: مسئله انتخابات تمام شده و سردمداران اين جريانات نبايد اختلاف و دودستگی بين آحاد جامعه ايجاد كنند.

او همچنين مردم را به وحدت و يكپارچگی دعوت كرد و گفت: مردم بايد با آگاهی اجازه ايجاد منازعات و زمينه‌های بروز تفرقه را به دشمن ندهند.

امام جمعه اراک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز عيد سعيدغدير خم تاکید كرد: «رهبری بزرگ انقلاب اسلامی همواره سران كفر و استكبار را در بروز جريان‌های انحرافی و مناقشات در كشور تهديد می‌كند.»

نماينده ولی فقيه در استان مركزی و امام جمعه اراک گفت: پرونده هسته‌ای ايران بارها از سوی آژانس انرژی هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفته كه هر بار البرادعی و اعضای اين آژانس اقدامات ايران را در اين مورد نوعی ترويج تروريسم عنوان كردند.


کد مطلب: 10592

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10592/ترويج-فرهنگ-صحيح-عزاداری-بين-جوانان-وظايف-مسئولان-هيئت-های-مذهبی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir