دومین همایش آیین نکوداشت و تکریم بانوان مبلغ شهر تهران برگزار شد

خبرگزاری حيات , 22 آذر 1388 ساعت 9:46

جامعه: به همت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، دومین همایش آیین نکوداشت و تکریم بانوان مبلغ تهران برگزار شد.


دومین همایش آیین نکوداشت و تکریم بانوان مبلغ شهر تهران به همت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف نهادینه کردن فرهنگ شهروندی برای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و رسیدن به جامعه ای سعادتمند مطابق با معیارها و ارزش‌های اسلامی با حضور دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران، خانم دکتر مشیر مشاور شهردار در امور بانوان، نرگس معدنی‌پور مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران، دکتر رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از بانوان و مدرسین مبلغ مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا مشیر مشاور شهردار در امور بانوان در این همایش تصریح کرد: بانوان مبلغ می‌توانند علاوه بر دانش‌افزایی بر اساس نیازهای جامعه با الگو بودن در اخلاص، صبر، آراستگی و سادگی، گذشت، عنصر مهربانی و محبت، لبخند و نیز با ایجاد در انتقال رسالت تبلیغ و استفاده از ابزارهایی به روز و مورد علاقه مخاطب در جذب نسل جوان و روشنفکر که فردای جامعه اسلامی را خواهند ساخت موثر باشند.

وی با بیان این که طرح تکریم و نکوداشت بانوان مبلغ شهر تهران در راستای تحقق اهداف ارزشمند اداره کل امور بانوان شهرداری تهران است گفت: اهمیت تبلیغ بر اساس جایگاه واقعی اسلام و فرامین آن برای پرورش انسانی ایمانی و رسیدن به جامعه‌ای آرمانی که سرنوشت معنوی شهروندان را رقم خواهد زد، برکسی پوشیده نیست.

مشاور شهردار در امور بانوان حضور فعال بانوان مبلغ در سطح شهر تهران به لحاظ کمی و کیفی را پررنگ ارزیابی کرد و افزود: با توجه تبلیغات گسترده‌ای که غرب با استفاده از ابزاهای رنگارنگ برای ترویج امور مختلف انجام می‌دهد پرداختن به این وظیفه خطیر بیش از پیش برای همه نهادهای اجتماعی به ویژه اداره کل امور بانوان شهرداری تهران ضروری است تا در کنار سایر نهادهای متولی نقش اجتماعی خود را نیز در مورد این مهم ایفا کنیم.

مشیر نسبت به همکاری مراکز و حوزه های علمیه برای طراحی و اجرای فعالیت‌های تکمیلی در آینده ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: با تمایل و تعامل صمیمانه در زمینه شناسایی و معرفی بانوان پیشکسوت و نیازهای آموزشی مبلغین گام بر می‌داریم.

در این همایش دکتر رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگ نیز بر اخلاق محوری مبلغین تاکید کرد.
بر اساس این گزارش از مجموع ۵۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش که طی ۳ مرحله مورد بررسی و داوری هیئت داوران قرار گرفت از ۱۴ مقاله به عنوان مقاله برتر تجلیل شد.


کد مطلب: 10598

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10598/دومین-همایش-آیین-نکوداشت-تکریم-بانوان-مبلغ-شهر-تهران-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir