اغاز به کار پلیس هیات ها

25 دی 1386 ساعت 8:43

1300 نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی تحت عنوان "یاران پلیس‌" از امروز فعالیت خود را در کلان‌شهر کرج آغاز کردند.


به گزارش خیمه، رئیس پلیس کرج در مراسم آغاز به کار یاران پلیس در تالار شهیدان نژادفلاح کرج، اظهار داشت: برابر تدبیر ابلاغی ناجا برای اولین بار در کشور شماری از دلسوزان و متعهدان جامعه در سطح کلان‌شهر کرج شناسایی و پس از آموزش به عنوان یاران پلیس مشغول به فعالیت شدند. 

سرهنگ ناصر اصلانی افزود: این افراد در واقع پلیس افتخاری هستند و به نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و نظم در ایام عزاداری سالار شهیدان کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد توسط کلانتریها، هیئتهای مذهبی و ادارات تبلیغات اسلامی شمال و جنوب کرج شناسایی و معرفی شده اند و آموزشهای ویژه‌ای در چند روز گذشته فراگرفته‌اند.
 
سرهنگ اصلانی با بیان اینکه کلیه نیروهای یاران پلیس دارای کارت شناسایی ویژه از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران و لباس متحد‌الشکل هستند افزود: لباس این افراد شامل کاور زیتونی رنگ منقش به جمله " السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)" و آرم نیروی انتظامی است. 

بنا بر گزارش ابنا، سرهنگ اصلانی تصریح کرد: هدف از تشکیل این گروه برگزاری مراسم هرچه باشکوه‌تر سالار شهیدان در کلان‌شهر کرج و ارتقا امنیت در ایام عزاداری است.


کد مطلب: 1061

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1061/اغاز-کار-پلیس-هیات

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir