فراخوان نخستين نمايشگاه مجازی كتاب عاشورايی

ایکنا , 22 آذر 1388 ساعت 12:55

دبيرخانه «نخستين نمايشگاه مجازی كتاب و رسانه‌های ديجيتال عاشورايی» در آستانه محرم امسال در فراخوانی عمومی، ناشران كشور را به شركت در اين نمايشگاه دعوت كرد.


سايت اينترنتی www.book24.ir و موسسه كتاب شهر وابسته به سازمان تبليغات اسلامی، با حمايت معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان، نخستين نمايشگاه مجازی كتاب و رسانه‌های ديجيتال عاشورايی را برپا می‌كنند.

بر همين اساس، از تمام ناشران و موسسات و شركت‌هايی كه تمايل به معرفی و عرضه آثار توليدی خود در زمينه واقعه عاشورا را دارند، دعوت می‌شود برای دريافت اطلاعات بيشتر، با شماره تلفن‌های ۵-۸۸۹۳۰۷۶۱- تماس بگيرند.

مدير اجرايی نمايشگاه مجازی كتاب نيز در اين مورد گفت: كاربران اينترنتی می‌توانند در ايام محرم با مراجعه به سايت نمايشگاه مجازی كتاب عاشورايی به نشانی www.ashoora.Book24.ir از خدمات ويژه اين نمايشگاه بهره‌مند شوند.

عماد قمی ادامه داد: نمايشگاه مجازی كتاب به نشانی www.Book24.ir در نظر دارد به مناسبت‌های مختلف نمايشگاه كتاب و رسانه‌های ديجيتال به‌شكل تخصصی برگزار كند و در اين زمينه آماده همكاری و بررسی بيشنهادات علاقه‌مندان است.

يادآور می‌شود، تسهيلات ويژه‌ای برای استفاده كارمندان دولت و نهادها در نظر گرفته شده و روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها می‌توانند برای هماهنگی بيشتر، با دبيرخانه نمايشگاه تماس بگيرند.


کد مطلب: 10621

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10621/فراخوان-نخستين-نمايشگاه-مجازی-كتاب-عاشورايی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir