تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۱
۰
کد مطلب : ۱۰۷۲۳

ويژه برنامه‌هاي محرم امسال در شبکه تهران

ويژه برنامه‌هاي محرم امسال در شبکه تهران
به گزارش خیمه به نقل از روابط عمومي شبکه تهران، سريال «شايد براي شما هم اتفاق بيافتد»، در نود قسمت سی دقيقه‌اي به صورت اپيزوديک است که ۱۳ قسمت آن با موضوع ماه محرم با اپيزودهايي چون درنگ، مکافات، شب شکار، سقوط، شب علي اصغر، زنگ‌ها، زماني ديگر، هيات‌دار، بازگشت، سکوت، تا انتهاي خواب از گروه فيلم و سريال اين شبکه به روي آنتن مي‌رود.

اين مجموعه نمايشي سعي دارد با نگاهي به زندگي روزمره و اعمالي که در طول روز انجام مي‌دهيم، پيام‌هاي اخلاقي با مفاهيم مذهبي در زمينه روابط اجتماعي، حق الناس و لزوم رعايت حقوق ديگران را به مخاطب خود يادآوري کند.

«شايد براي شما هم اتفاق بيافتد» هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقيقه پخش مي‌شود.

«قطره قطره مهتاب» به همراه پيرغلامان عشق، محافل حسيني و سخنراني‌هاي مذهبي از جمله برنامه‌هايي هستند که از جمعه، ۲۷ آذر ماه جاري مصادف با اول محرم ۱۴۳۱ هجري قمري از شبکه تهران پخش خواهد شد.

برنامه «قطره قطره مهتاب» از جمعه اول محرم هر شب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقيقه به مدت ۴۵ دقيقه در قالبي ترکيبي با حضور کارشناسان مذهبي به واقعه محرم مي‌پردازد.

اين برنامه که اجراي آن را مجيد يراق‌بافان بر عهده دارد، کاري از گروه معارف شبکه است که هر شب علاوه بر حضور کارشناسان مذهبي ميزبان هنرمندان در حوزه‌هاي مختلف هنري سينما، تلويزيون، شعر و خوشنويسي خواهد بود و به آثار آنها در خصوص محرم خواهد پرداخت.

همچنين وله‌هاي مداحي از مداحان قديمي، آيتم نينوا و گزارش‌هاي ويژه محرم از ساير بخش‌هاي اين برنامه است.

برخي از ميهمانان اين برنامه در شب هاي مختلف عبارت از حجج اسلام صديقي، ثمري، نقويان، رنجبر، کازروني، دکتر مير باقري، دکتر قنبري و دکتر معارف هستند.

«قطره قطره مهتاب» در شب‌هاي تاسوعا و عاشوراي حسيني به مدت نود دقيقه و در روز تاسوعا و عاشورا به صورت ويژه به مدت ۱۸۰ دقيقه پخش خواهد شد.

«پيرغلامان عشق» در روايتي تصويري به سبک‌ها و روش‌هاي مداحي پيرغلامان از زبان آنها مي‌پردازد که در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني پخش خواهد شد.

پخش سخنراني‌هاي ويژه محرم از جمعه و همچنين پخش مداحي مداحان اهل بيت در قالب دلدادگان حسيني از برنامه هاي هر روز شبکه تهران است.

از جمعه اول محرم نیز تمامي برنامه‌هاي شبکه تهران با توجه به تلاقي با ماه محرم نسبت به تهيه و پخش آيتم‌هاي ويژه و مناسبتي و همچنين انعطاف با موضوع محرم عمل خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما