تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۱
۰
کد مطلب : ۱۰۷۴۱
«باشگاه هنرمندان جوان» با عنوان «نقش عشق» برگزار می‌کند؛

مسابقه «عکاسی محرم» با تلفن همراه

مسابقه «عکاسی محرم» با تلفن همراه
باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری، مسابقه عکاسی با تلفن همراه را با عنوان «نقش عشق» و محور عزاداری ایام محرم برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، باشگاه هنرمندان جوان، وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی حوزه هنری، مسابقه عکاسی با تلفن همراه را برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان کشور و نیز جلب توجه این گروه سنی به آداب و سنن ایرانیان در مراسم عزاداری محرم برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان باید عکس‌های گرفته شده با گوشی همراه را بدون هیچ‌گونه تغییر نرم‌افزاری و گرافیکی و با ذکر مشخصات صاحب اثر به همراه شماره تلفن‌های همراه و ثابت و مشخصات اثر شامل مدل گوشی تلفن همراه، محل سوژه عکاسی و ... را به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

عموم علاقه‌مندان تا ۲۰ دی فرصت دارند حداکثر سه اثر خود را از طریق پست الکترونیکی festival@bashgahonar.ir ایمیل و یا به نشانی، تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، طبقه دوم ساختمان ستادی، معاونت آموزشی، باشگاه هنرمندان جوان ارسال کنند. اطلاعات کامل درباره این مسابقه در پایگاه اینترنتی باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری به نشانی www.bashgahonar.ir قابل مشاهده و دریافت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما