«باشگاه هنرمندان جوان» با عنوان «نقش عشق» برگزار می‌کند؛

مسابقه «عکاسی محرم» با تلفن همراه

خبرگزاری حيات , 25 آذر 1388 ساعت 11:01

فرهنگ: به همت باشگاه هنرمندان جوان، مسابقه عکاسی با تلفن همراه، با محوریت محرم برگزار می‌شود.


باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری، مسابقه عکاسی با تلفن همراه را با عنوان «نقش عشق» و محور عزاداری ایام محرم برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، باشگاه هنرمندان جوان، وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی حوزه هنری، مسابقه عکاسی با تلفن همراه را برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان کشور و نیز جلب توجه این گروه سنی به آداب و سنن ایرانیان در مراسم عزاداری محرم برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان باید عکس‌های گرفته شده با گوشی همراه را بدون هیچ‌گونه تغییر نرم‌افزاری و گرافیکی و با ذکر مشخصات صاحب اثر به همراه شماره تلفن‌های همراه و ثابت و مشخصات اثر شامل مدل گوشی تلفن همراه، محل سوژه عکاسی و ... را به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

عموم علاقه‌مندان تا ۲۰ دی فرصت دارند حداکثر سه اثر خود را از طریق پست الکترونیکی festival@bashgahonar.ir ایمیل و یا به نشانی، تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، طبقه دوم ساختمان ستادی، معاونت آموزشی، باشگاه هنرمندان جوان ارسال کنند. اطلاعات کامل درباره این مسابقه در پایگاه اینترنتی باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری به نشانی www.bashgahonar.ir قابل مشاهده و دریافت است.


کد مطلب: 10741

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10741/مسابقه-عکاسی-محرم-تلفن-همراه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir