جانشين فرمانده نيروی انتظامی كشور: پليس با انحراف در عزاداری‌ها برخورد می‌كند

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 1 دی 1388 ساعت 10:57

جامعه: جانشین فرمانده نیروی انتظامی كشور گفت: پلیس با انحراف در عزاداری‌ها و سلب‌كنندگان آسایش مردم در عزاداری‌ها با قاطعیت برخورد می‌كند.


احمدرضا رادان روز شنبه در همایش فرماندهان كلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: برخی اعمال و اعتقادات در عزاداری‌هایی همچون قمه‌زنی كه هم علما و هم بزرگان جامعه انجام آن را حرام می‌دانند نه تنها باعث دستمایه قرار گرفتن برای تبلیغات رسانه‌های بیگانه می‌شود، بلكه توهینی آشكار به اسلام است.

وی افزود: برخی از افراد باید از این عمل مذموم پرهیز كنند و پلیس نیز در حدود اختیارات خود به شدت و بدون اغماض با انجام چنین اعمال و حركاتی برخورد می‌كند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی كشور گفت: برخی ادوات و وسایل عزاداری با نیت منحرف كردن مسیر عزاداری‌های واقعی اباعبدلله‌الحسین(ع) وارد جامعه شده و دشمن از این كار خود می‌خواهد در راستای مخداوش كردن چهره اسلام استفاده كند.

رادان خاطرنشان كرد: پلیس با هشدار به توزیع‌كنندگان این اقلام با استفاده‌‌كنندگان آن نیز قاطعانه برخورد خواهد كرد و اجازه نمی‌دهد عزاداری ناب حسینی به چنین وسایلی آلوده شود، البته در عزاداری‌های امسال تاكنون چنین مواردی مشاهده نشده و عزادرای‌ها واقعی و براساس عرف معمول بوده است.


کد مطلب: 10856

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10856/جانشين-فرمانده-نيروی-انتظامی-كشور-پليس-انحراف-عزاداری-ها-برخورد-می-كند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir