شناسایی و حمایت از ایده‌های نو تبلیغی

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی , 1 دی 1388 ساعت 11:34

جامعه: ایده‌های نو تبلیغی در حوزه تبلیغ سنتی و منبر، تبلیغ گرو‌هی، مجازی، رسانه‌ای، نوشتاری، هنری و چهره به چهره از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حمایت می‌شود.


معاونت فرهنگی- تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جهت پویایی و خلاقیت دینی از طلاب، فضلا، اندیشمندان و اساتید حوزه و دانشگاه برای ارایه ایده‌های نو تبلیغی دعوت به عمل ‌آورد.

عرصه‌های تبلیغ مانند تبلیغ سنتی و منبر، تبلیغ گرو‌هی، مجازی، رسانه‌ای، نوشتاری، هنری و چهره به چهره از موضوعات مورد توجه است.

محیط‌‌های تبلیغی شامل آموزشی، اداری، خانواده، تجاری، صنعتی و کارگروه‌ دینی و مذهبی، تفریحی و گردشگری، بهداشتی و درمانی، نظامی و انتظامی، اماکن عمومی کانون‌های اصلاح تربیت عشایری و گستره تبلیغی از قبل روستایی، شهری، ملی، منطقه‌ای و بین‌الملل، تبلیغ در مواجهه با فرق، مذاهب و ادیان آسیب‌های اجتماعی، مهندسی و مدیریت و تولید محتوا برای عرصه‌های فوق‌الذکر از دیگر موضوعات فراخوان ایده‌های نو تبلیغی است که علاقه‌مندان می‌توانند در این محورها آثار خود را ارایه دهند.

بر پایه این گزارش، نو و ابتکاری بودن، قابلیت آموزشی و انتقال به دیگران قابلیت اجرایی شدن از ویژگی‌های طرح‌های ارایه شده این آثار است.

علاقه‌مندان تا پایان دی فرصت دارند، طرح‌های خود را به نشانی قم، چهار راه شهدا، ساختمان مرکزی دفتر تبلیغات، معاونت فرهنگی تبلیغی ارایه و یا با شماره تلفن ۷۱۱۶۰ داخلی ۱۱۹۹ تماس بگیرند و در صورت لزوم جهت کسب اطلاع بیشتر به نشانی اینترنتی www.samta.ir و www.balag.net مراجعه نمایند.

یادآور می‌شود، طرح‌های برتر به نحو شایسته‌ای مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرند.


کد مطلب: 10861

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10861/شناسایی-حمایت-ایده-های-نو-تبلیغی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir