تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۸
۰
کد مطلب : ۱۰۸۶۸

سومین گردهمایی زنان عاشورایی در مهدیه تهران برگزار می‌شود

سومین گردهمایی زنان عاشورایی در مهدیه تهران برگزار می‌شود
نرگس رسول‌زاده، دبیر سومین گردهمایی زنان عاشورایی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مهدیه تهران امسال نیز روز هشتم دی ماه پذیرای بانوان تهرانی است که بنا به فراخوان و دعوت اداره کل امور بانوان به عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا می‌پردازند.

او از حضور ۱۲هزار نفری بانوان تهرانی در این همایش خبر داد و گفت: مهدیه تهران در شرایط معمولی گنجایش ده هزار نفر را دارد که طبق طراحی و برنامه‌ریزی انجام شده در اداره کل امور بانوان و درخواست‌ها از مناطق برای حمل و نقل و پذیرایی، برای ۱۲هزار نفر برنامه‌ریزی شده است که البته پیش‌بینی می‌شود با توجه به تمهیداتی که در زمینه اطلاع‌رسانی گسترده برای بانوان شاغل و خانه دار، صورت گرفته استقبال بیشتری نیز روبرو شویم.

مهدیه تهران علاوه بر میزبانی زنان در این مراسم هر ساله میزبان مادران و شیرخواران آنها در همایش بزرگداشت علی‌اصغر (ع) هم هست.

رسول‌زاده با بیان این که در حاشیه برگزاری این گردهمایی ویژه‌نامه زنان عاشورایی و دیگر اقلام فرهنگی در بین عزاداران حسینی توزیع می‌شود، ادامه داد: در این برنامه سعی شده عزاداری حضرت اباعبدالله با حضور قاریان، مداحان، سخنرانان و عزاداران خانم برگزار شود تا همه بانوان بتوانند از برکات عزاداری بهره‌مند شوند.

در همین راستا نرگس معدنی‌پور، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با تاکید بر محقق شدن اهداف سال‌های پیشین گردهمایی زنان عاشورایی گفت: شناسایی هیئت مذهبی بانوان در شهر تهران از دیگر اهداف برگزاری سومین گردهمایی زنان عاشورایی است که می‌تواند به ساماندهی، الگوسازی و انسجام بخشی هیئت مذهبی کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما