دو کشته در برخورد تانكر با عزاداران حسینی

خبرگزاری ايسنا , 3 دی 1388 ساعت 15:38

ابران‌زمین:یك دستگاه كامیون درکمربندی شهر اردبیل با هیئت عزاداران حسینی برخورد كرد و دو نفر از عزاداران كشته و شش نفر زخمی شدند.


در ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه سه‌شنبه، یك دستگاه كامیون تانكر ولوو در كمربندی دوم شهر اردبیل در مقابل روستای «بهارآباد» با هیئت عزاداران حسینی كه عرض این بزرگراه را طی می‌كردند، برخورد كرد و متاسفانه دو نفر از عزاداران كشته و شش نفر دیگر هم زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

كارشناسان راهنمایی و رانندگی در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیدند كه با توجه به این كه كمربندی جدیدالاحداث اردبیل پیش از نصب تجهیزات ایمنی از جمله روشنایی افتتاح شده بود، شهرداری اردبیل ۵۰ درصد در وقوع این حادثه مقصر است؛ چرا كه این حادثه در حالی رخ داد كه پیش از آن بارها مكاتباتی از سوی پلیس با شهرداری مبنی بر لزوم رفع نواقص ایمنی این كمربندی صورت گرفته بود ولی شهرداری اردبیل در نصب علایم رانندگی و روشنایی مسیر مسامحه كرده است.

رییس پلیس ترافیک شهری گفت:« ۵۰ درصد دیگر عاملیت وقوع این حادثه به فقدان توجه به جلو كافی راننده تانكر ولوو كه از روبرو می‌آمده است، مربوط می‌شود كه این امر در كروكی تصادف لحاظ شده است».


کد مطلب: 10919

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/10919/دو-کشته-برخورد-تانكر-عزاداران-حسینی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir