یک مسئول فرهنگی؛

عاشورا ریشه و منبع اصلی فرهنگ سازی در کشور است

26 دی 1386 ساعت 15:37

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ماه محرم دارای ظرفیت فرهنگی عظیمی است و عاشورا ریشه و منبع اصلی فرهنگ سازی در کشور به شمار می رود.


به گزارش خیمه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در جمع خبرنگاران بابیان اینکه توزیع 700 بسته فرهنگی در میان هیات های مذهبی از فعالیت های اخیر این اداره کل می باشد، افزود: این بسته ها  از سوی عاشورائیان فجر آفرین به همه استانها ارسال شده و هیئت های مذهبی می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از سازمان تبلیغات به اداره کل مراجعه کرده و از این بسته ها استفاده کنند.

حجت الاسلام حمید رسایی، از تهیه کتاب و لوح فشرده با عنوان " دست پنهان " و طراحی سایتی در این زمینه خبر داد و تصریح کرد : این کتاب با همکاری موسسه فخر الائمه و توسط اداره کل در تیراژ 200 هزار نسخه تهیه شده که در اختیار هیئت های عزاداری سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

وی گفت،: در ایام محرم و صفر نمایش های " هنگامه ای که آسمان شکافت " ، " خورشید کاروان "  و " غریبه شام " با حمایت اداره کل اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حجت الاسلام رسائی برپایی نمایشگاه خوشنویسی خوشنویسان استان با عنوان اشکواره نینوا را از دیگر برنامه های اینده توصیف کرد .


کد مطلب: 1095

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1095/عاشورا-ریشه-منبع-اصلی-فرهنگ-سازی-کشور

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir