وزیر ارشاد عنوان کرد:

عاشورا ظرفیت کار بیشتری دارد

7 دی 1388 ساعت 12:37

جامعه - خیمه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه ساخت فیلم‌های سینمایی باید کارهایی انجام شود، گفت: ظرفیت عاشورا بیشتر از اینهاست و سوژه‌های زیادی وجود دارد که جای تحقیق و کار دارد.


سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در جمع خبرنگاران گفت: امروز در حرم امام‌زاده صالح (ع) هستیم که مشتاقان فراوانی دارد. خوشبختانه آن‌قدر شور حسینی در مردم ما زیاد است که نیازی نیست، مسئولین کاری انجام دهند، همین که همراهی کنند، کافی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: جا دارد که شعرا، نویسندگان، مستند‌سازان و تهیه ‌کنندگان درباره این شخصیت تلاش بیشتری انجام دهند.

حسینی ادامه داد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی کردیم برنامه‌هایی مثل تعزیه را ترویج کنیم و جشنواره‌هایی هم با همین موضوع داشته باشیم. در حال حاضر هم برنامه‌های نمایشی مختلفی در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

او در ادامه گفت: در زمینه ساخت فیلم‌های سینمایی هم باید کارهایی انجام شود، چرا که ظرفیت عاشورا بیشتر از اینهاست و سوژه‌های زیادی وجود دارد که جای تحقیق و کار دارد.

حسینی در ادامه تاکید کرد: «این که گفته شده دوام نهضت پیامبر (ص) به امام حسین (ع) است، یک واقعیت است که در طول تاریخ بوده و مردم در این زمینه نباید فقط به جنبه‌های احساسی عاشورا توجه کنند و باید به پیام‌های دیگر هم توجه کنند. امیدواریم بتوانیم پیام عاشورا را به تمام جهان ارسال کنیم.»


کد مطلب: 11007

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11007/عاشورا-ظرفیت-کار-بیشتری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir