۱۰۰ نمایشگاه عکس عاشورایی در مساجد قم برپا شد

8 دی 1388 ساعت 13:16

ایران‌زمین: مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از برپایی ۱۰۰ نمایشگاه عکس عاشورایی در مساجد این استان خبر داد.


حجتالاسلام سید ابوالقاسم حسینی گفت: «در دهه نخست ماه محرم مراسم سخنرانی ائمه جماعات در بیش از ۱۱۰ مسجد وحسینیه قم برگزار شد.

با برنامهریزیهای انجام شده و توجیه ائمه جماعات، مباحث قابل طرح در این سخنرانیها با محوریت تشریح ابعاد مختلف قیام اباعبدالله الحسین(ع) بود.

با حمایت و پیگیری امور مساجد، بیش از ۱۰۰ نمایشگاه عکس عاشورایی در مسیر رفت و آمد نمازگزاران مساجد برپا شد و در این نمایشگاهها عمق فاجعه واقعه عاشورا به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به فضاسازیهای انجام شده در مساجد و حسینیههای قم افزود: «در این راستا بیش از هزار بنر و ۳۰۰ پارچه نوشته به مساجد، حسینیهها و هیئتهای مذهبی اهدا شد.»

وی بررسی مسائل و مشکلات مساجد را یکی از برنامههای سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برشمرد و بیان کرد که در این زمینه جلساتی با حضور اعضای هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد برگزار میشود و راهکارهای حل مشکلات مساجد و چگونگی جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به برنامههای فرهنگی و تبلیغی مساجد بررسی و تبادل نظر شد.

حسینی افزود: «کیفیسازی برنامههای مساجد در افزایش گرایش نوجوانان و جوانان به برنامههای مساجد تاثیر بسزایی دارد و این مسئله در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی استان قم قرار دارد.»


کد مطلب: 11030

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11030/۱۰۰-نمایشگاه-عکس-عاشورایی-مساجد-قم-برپا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir