برگزاری مسابقه هنری یلدای خون و نقش عشق

9 دی 1388 ساعت 10:38

فرهنگ: مدیر فرهنگی هنری معاونت آموزشی حوزه هنری از برگزاری دو مسابقه هنری یلدای خون، نقش عشق تا پایان سال جاری خبر داد.


غفوریان گفت: «مسابقه «یلدای خون» در دو بخش پیامک و شعر و داستانک برگزار می‌شود که با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا آثار رسیده در بخش پیامک داوری شد اما هنرمندان می‌توانند آثار خود را در بخش شعر و داستانک با موضوع تقارن شب یلدا و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین، تا ۱۰ دی ماه به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.»

مسابقه «نقش عشق» مربوط به عکاسی با گوشی تلفن همراه است و هنرمندان می‌توانند عکس‌های گرفته شده خود را با موضوع آداب و سنن مردم نواحی مختلف کشور در ایام عزاداری سیدالشهدا ارسال کنند.

یکی از اهداف باشگاه در برگزاری چنین مسابقاتی، شناسایی استعدادهای هنری است تا این دسته از هنرمندان بتوانند با گرفتن امتیازات لازم از خدمات و تسهیلات باشگاه بهره مند شوند، از سوی دیگر ارتقاء سطح هنرمندان و اعضای باشگاه از سطح سه به سطوح یک و دو، همچنین جهت دهی هنرمندان جوان به سوی هنر ایرانی و اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می‌آید.

وی استقبال از این مسابقات را خوب توصیف کردو ابراز امیدواری کرد با اجرای این مسابقات، هنرمندان جوان در زمینه هنر ایرانی و اسلامی ترغیب شوند.

مسابقه هنری «یلدای خون» ۹ نفر برگزیده دارد که در سه بخش پیامک، داستانک و شعر به نفرات اول تا سوم هر کدام نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

همچنین در مسابقه «نقش عشق» نیز به نفرات اول تا سوم هر کدام نیم سکه بهار آزادی و دو جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت.

مهلت ارسال آثار به مسابقات هنری «یلدای خون» تنها در بخش شعر و داستانک ۱۰ دی ماه، مسابقه عکاسی با تلفن همراه با عنوان «نقش عشق» تا ۲۰ دی ماه خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنری خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پست الکترونیک FESTIVAL@BASHGAHONAR.IR ایمیل و یا به نشانی تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه، حوزه هنری، طبقه دوم، معاونت آموزشی باشگاه هنرمندان جوان ارسال کنند.


کد مطلب: 11062

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11062/برگزاری-مسابقه-هنری-یلدای-خون-نقش-عشق

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir