تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۷
۰
کد مطلب : ۱۱۰۹۹

مجموعه «تفسير قرآن» امام موسی صدر به زودی منتشر می‌شود

مجموعه «تفسير قرآن» امام موسی صدر به زودی منتشر می‌شود
به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ـ تحقيقاتی امام موسی صدر، اين مجموعه شامل پنج كتاب است كه برای نخستين بار به زبان فارسی ترجمه شده و منتشر خواهد شد.

«تأملی ديگر در قرآن و تفسير»، «تفسير سوره اخلاص»، «تفسير سوره ناس و فلق»، «تفسير سوره قدر» و «تفسير سوره تكاثر»،‌ عناوين اين مجموعه تفسيری است كه مهدی فرخيان و عليرضا محمودی آن را به فارسی ترجمه كرده‌اند.

در «سخن ناشر» درباره اين مجموعه می‌خوانيم: «امام موسی صدر از جمله متفكرانی است كه می‌توان گفت شناخت مخصوص به خود از اسلام را دارد؛ او با همين شناخت از اسلام بود كه پا به لبنان نهاد و منشأ تحولات دامنه‌دار شگرفی در ميان اهالی آن ديار، به ويژه شيعيان شد، بنابراين دريافت و تفسير او از قرآن برای واكاوی انديشه‌های امام موسی صدر و حتی نقد آن انديشه‌ها اهميت بسزايی دارد.»

مجموعه «تفسير قرآن» برگزيده‌ای از مباحث تفسيری امام موسی صدر در دو كتاب تفسيری ايشان به زبان عربی است؛ مجموعه تفسيرهای امام موسی صدر، غير از آن‌چه به صورت پراكنده در ميان ديگر آثار ايشان درج شده، شامل دو كتاب است: يكی از اين كتاب‌ها دربردارنده سور قصار و ديگری شامل آياتی منتخب از قرآن است.

اين مجموعه، با 3000 نسخه شمارگان و قيمت هر جلد 8000 ريال،‌ به زودی منتشر خواهد شد و در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما