امكان دانلود مجموعه انيميشن‌های «صحرای كربلا» فراهم شد

ایکنا , 12 دی 1388 ساعت 11:27

فرهنگ: پايگاه اطلاع‌رسانی تبيان در پست جديد خود به مناسبت ايام محرم‌الحرام امكان دانلود مجموعه انيميشن‌های «صحرای كربلا» را برای كاربران فراهم كرده است.


مجموعه انيميشن‌های «صحرای كربلا» در پنج قسمت وقايع صحرای كربلا را برای كودكان و نوجوان در قالب كارتون به تصوير كشيده است و موسسه فرهنگی تبيان امكان دانلود اين مجموعه برای كاربران اينترنتی فراهم كرده است.

در انيميشن «صحرای كربلا ۱» به موضوع بيعت گرفتن مروان، والی فاسد مدينه بعد از مرگ معاويه از امام حسين(ع) پرداخته شده است؛ قسمت اول انيميشن «صحرای كربلا» ۱۵:۵۹ دقيقه است؛ همچنين قسمت دوم اين مجموعه انيميشن‌ها، سفر امام حسين(ع) را از مدينه به سمت مكه در ۱۴:۴۷ دقيقه به تصوير كشيده است.

انيميشن «صحرای كربلا ۳» به موضوع ايجاد فتنه عليه امام حسين(ع) توسط يزيد و ورود مسلم به كوفه و شروع فتنه‌ها در مدت ۱۸:۱۹ پرداخته است؛ انيميشن «صحرای كربلا ۴» نيز دفاع مردانه حضرت مسلم(ع) از حريم ولايت و خيانت كوفيان را در مدت ۱۲:۲۲ دقيقه به تصوير كشيده است.

همچنين بخش پنجم انيميشن «صحرای كربلا» به واقعه حركت كاروان حسينی به كربلا و مواجه شدن با سپاه يزيديان و سخنرانی حضرت اباعبدالله حسين(ع) در مدت زمان ۱۴:۲۷ پرداخته است؛ پايگاه اطلاع‌رسانی تبيان چندی است با توليد بازی‌های رايانه‌ای با موضوعات دينی و مذهبی در تفهيم وقايع تاريخی كودكان و نوجوانان را ياری می‌كند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود این مجموعه به آدرس http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=77644&categoryID=6431 مراجعه کنند.


کد مطلب: 11115

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11115/امكان-دانلود-مجموعه-انيميشن-های-صحرای-كربلا-فراهم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir