قرعه‌کشی عتبات عالیات انجام شد//راهنمای استفاده از سایت عتبات

15 دی 1388 ساعت 12:19

جامعه-خیمه:قرعه کشی سفر به عتبات عالیات برای دوره بهمن و اسفند‌ ماه انجام شد.
قرعه کشی این دوره که ثبت نام آن از تاریخ ۳۰ آذر ماه تا ۵ دی‌ماه انجام شده بود روز پنجشنبه ۱۰ دی‌ماه برگزار و نتایج آن مشخص شد.


اسامی برندگان این دوره از روز ۱۱ دی‌ماه در پایگاه اینترنتی http://atabatresult.bmi.ir قرار داده شده است و ثبت نام کنندگان برای آگاهی از نتایج می‌توانند به آن مراجعه کنند.

ثبت‌نام کنندگان پس از ورود به سایت از دو طریق می‌توانند از پذیرفته شدن یا عدم پذیرفته شدن مطلع شوند. گزینه نخست با وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد و گزینه دوم وارد کردن کد ملی، کد رهگیری که هنگام پیش ثبت‌نام دریافت کرده‌اند و سال تولد، پس از وارد کردن اطلاعات به صفحه‌ای ارجاع داده می‌شود که در آن مشخصات ثبت نامی متقاضیان در آن درج گردیده و در ابتدای صفحه پذیرفته شدن و یا عدم پذیرفته شدن متقاضیان مشخص شده است. در صورت پذیرفته شدن الویت ثبت ‌نام متقاضی درج گردیده که الویت‌ها از ۱ تا ۶ است.

پس از آن متقاضیان پذیرفته شده می‌توانند به این آدرس http://atabatresult.bmi.ir/Announce.htm مراجعه کرده و بر اساس الویت‌خود و ساعت و تاریخ اعلام شده به سایت ثبت‌نام مراجعه کرده و مراحل نهایی ثبت نام خود را انجام دهند .

لازم به ذکر است که الویت‌های ۱ تا ۴ الویت‌های اصلی هستد و الویت‌های ۵ و ۶ به عنوان الویت‌های جانشین در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 11221

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11221/قرعه-کشی-عتبات-عالیات-انجام-راهنمای-استفاده

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir