آغاز فعاليت هيئت مجازی «۱۱ محرم»

ایکنا , 15 دی 1388 ساعت 14:57

جامعه: هيئت مجازی «۱۱ محرم» با هدف زنده نگه‌داشتن قيام حضرت اباعبدالله(ع) و جلوگيری از انحراف، در قالب نسخه آزمايشی فعاليت خود را در فضای سايبر آغاز كرده است.


هيئت مجازی «۱۱ محرم» در راستای اطلاع‌‌رسانی و ارتقای سطح بينش، زنده نگه‌داشتن قيام عاشورا و جلوگيری از انحراف اين حركت عظيم و با شكوه تاريخ بشريت به همت جوانان استان زنجان به صورت خودجوش راه‌اندازی شده است.

از بخش‌های اين پايگاه اطلاع‌رسانی می‌توان به مسابقه، معرفی هيئت، مطالب اعضا، گنجينه ‌اسرار، پای منبر، حريم خانه حرم حسينی، پرسش‌ و پاسخ، با عاشورائيان، كيست مرا ياری كند؟ آيين‌های عزاداری، بانك اشعار عاشورايی، زيارت از راه دور، نگارخانه و سلام مؤمن سلام اشاره كرد.

در بخش «سلام مؤمن سلام» مقالاتی با موضوعاتی همچون مؤمن و كار، مؤمن و دشمنان، مؤمن و نظم، مؤمن و دنيا، مؤمن و علم‌آموزی، مؤمن و مكارم اخلاق، مؤمن و يتيمان، مؤمن و عبادات، مؤمن و اوقات فراغت، مؤمن و دوستان، مؤمن و اقوام، مؤمن و مردم و... به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان با عضويت در هيئت مجازی «۱۱ محرم» می‌توانند از مباحث و برنامه‌های فرهنگی آن برخودردار شوند؛ اين پايگاه عضوگيری خود را از اول محرم‌الحرام سال جاری آغاز كرده است و تاكنون بيش از ۵۰۰ نفر به عضويت اين سايت در آمده‌اند.


کد مطلب: 11231

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11231/آغاز-فعاليت-هيئت-مجازی-۱۱-محرم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir