همایش بین‌المللی زنان محجبه جهان اسلام در خرم‌آباد آغاز شد

خبرگزاری مهر , 16 دی 1388 ساعت 10:03

جامعه: همایش بین‌المللی زنان موفق و محجبه جهان اسلام با حضور مهمانانی از ۱۳ کشور دنیا صبح چهارشنبه در تالار شهید آوینی اداره ارشاد خرم‌آباد آغاز به کار کرد.


دبیر همایش بین‌المللی زنان موفق و محجبه جهان اسلام در این رابطه گفت: برای برگزاری این همایش بین‌المللی بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی همکاری داشته‌اند که سازمان ملی جوانان کشور، خبرگزاری مهر، استانداری لرستان، استانداری قم، فرمانداری خرم‌آباد، شهرداری خرم‌آباد و... از جمله این دستگاه‌ها و نهادها هستند.

لیلا بیگدلو تصریح کرد: این همایش بین‌المللی دارای بخش‌های مختلفی است که در مجموع می‌توان آن را یک حرکت و برنامه فرهنگی جامع دانست.

وی برگزاری همایش، جمع‌آوری کمپین ۱۰ میلیون امضایی، رونمایی از سایت زن مسلمان و سخنرانی زنان خارجی مسلمان شده را از جمله بخش‌های این برنامه فرهنگی برشمرد و از استقبال جوانان و بانوان لرستانی از اولین روز این برنامه خبر داد.

دبیر همایش همچنین به حضور برخی مسئولان تراز اول امور بانوان کشور در این همایش یکروزه اشاره کرد و گفت: معاون پرورشی و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش و معاون تشکل‌های مرکز امور بانوان ریاست جمهوری به همراه هیئتی از نهاد ریاست جمهوری از جمله مهمانان این همایش هستند.


کد مطلب: 11235

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11235/همایش-بین-المللی-زنان-محجبه-جهان-اسلام-خرم-آباد-آغاز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir