عمليات احداث دارالشفای امام‌سجاد(ع) در كربلا به پايان می‌رسد

19 دی 1388 ساعت 14:42

جهان: بر اساس پيش‌بينی انجام شده تا پايان سال ۸۹ عمليات ساختمانی دارالشفای امام سجاد(ع) به همت متخصصان استان مركزی به پايان می‌رسد.


«عليرضا مرادی»، معاون ستاد عتبات ‌عاليات استان مركزی گفت: يك تيم متخصص برقكار از استان مركزی از ابتدای ماه محرم برای انجام امور مربوط به برق كشی دارالشفای امام‌سجاد(ع) به كربلای معلا اعزام شده‌اند.

وی افزود: طی ماه‌های آينده تيم‌های كارشناسی مورد نياز جهت ساخت سيستم تهويه و فاضلاب و همچنين قسمت‌های تكميلی همچون درب‌ها و پنجره‌های اين بنا اعزام خواهند شد.

مرادی گفت: بر اساس مذاكرات انجام شده بين دولت‌های ايران و عراق روند ارتباطات ميان اين دو كشور تسهيل شده و انجام كارهای ساختمانی اين بنا سرعت گرفته است.

وی تصريح كرد: بر اين اساس پيش‌بينی می‌شود عمليات ساختمانی دارالشفای امام‌سجاد(ع) تا پايان سال ۸۹ به پايان برسد.

مرادی افزود: پس از پايان مرحله اسكلت‌بندی، مرحله سفت‌كاری بنا انجام شده و در حال حاضر عمليات مربوط به نازك‌كاری آن در حال انجام است.

وی تأكيد كرد: تخصص‌های مورد نياز برای تكميل ساختمان دارالشفا اعلام شده و داوطلبان اعزام به كربلا ثبت‌نام كرده و منتظر اعزام به عتبات‌ عاليات عراق هستند.

معاون ستاد عتبات‌عاليات استان مركزی در پايان یادآور شد: اين افراد به‌دليل عشق وافر خدمت به ائمه اطهار(ع) مشتاقانه در تيم‌های اعزامی ثبت‌نام كرده و به نوبت برای مدت يك‌ماه تا ۴۵ روز اعزام خواهند شد.


کد مطلب: 11308

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11308/عمليات-احداث-دارالشفای-امام-سجاد-ع-كربلا-پايان-می-رسد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir