۳۰ کاروان از دانشگاه‌های کشور به کربلای معلی اعزام می‌شوند

خبرگزاری ايرنا , 24 دی 1388 ساعت 15:43

جامعه: ۳۰ کاروان از دانشگاه‌های کشور در سومین دوره از اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات عراق، اول بهمن ماه به کربلای معلی اعزام می‌شوند.


مجید خم پیچی، کارشناس مسئول ستاد زیارت اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: به فضل خداوند متعال و یاری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حال اجرای سومین دوره اعزام دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها و کارکنان به عتبات عالیات عراق هستیم.

مسئول هماهنگی عتبات دانشجویی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان از این طرح در فضای دانشگاهی، مذاکراتی با مسئولان عتبات عالیات در سازمان حج و زیارت صورت گرفته و هماهنگی لازم جهت اختصاص سهمیه‌ای مشخص به دانشگاه‌های سراسر کشور انجام گرفته است.

خم پیچی ادامه داد: در این دوره از اعزام که از اول بهمن تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد، دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، شیراز، کاشان، بیرجند، شهید عباسپور، بوعلی سینای همدان، شهید باهنر کرمان، شهید بهشتی، دانشگاه علم و صنعت ایران و آزاد اسلامی قم به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

او تاکید کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند درخواست‌های خود جهت اعزام به این سفر معنوی را به ستاد زیارت اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کنند.


کد مطلب: 11407

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11407/۳۰-کاروان-دانشگاه-های-کشور-کربلای-معلی-اعزام-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir