برپایی نمایشگاه سوگواره «پوسترهای عاشورایی» در زنجان

27 دی 1388 ساعت 12:41

فرهنگ: نمایشگاهی از آثار منتخب سومین سوگواره پوستر‌های عاشورایی، تا پایان دی ماه سال جاری، در حوزه هنری استان زنجان برپاست.


در این نمایشگاه، پنجاه اثر از ۱۱۰ اثر برگزیده دوره سوم سوگواره «پوسترهای عاشورایی» با موضوعاتی همچون، حماسه عاشورا، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، و ... به نمایش در آمده است.

پیش از این نیز، نمایشگاه عکس‌های دوره پنجم و ششم این سوگواره، در مجتمع فرهنگی هنری نور شهرستان ابهر و زندان مرکزی استان زنجان با استقبال علاقه‌مندان به آیین‌های سنتی همراه بود.

این نمایشگاه، تا پایان دی ماه سال جاری در نگارخانه مولانا عاصم زنجانی حوزه هنری استان زنجان، واقع در خیابان طالقانی، خیابان سرچشمه برپاست.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مهدی خدایی، دبیر سوگواره عکس «با عاشوراییان» با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دوره هفتم این سوگواره گفت: «تا کنون ۱۵۰۰ عکس از ۲۸۰ هنرمند و عکاس از سراسر کشور به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است که با توجه به در خواست و استقبال علاقه مندان، دبیرخانه این سوگواره، آثاری را که به دلایلی چون تاخیر در روند ارسال مراکز پستی استان ها، ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری به دبیرخانه برسد نیز برای بررسی در اختیار داوران سوگواره قرار خواهد گرفت.»


کد مطلب: 11452

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11452/برپایی-نمایشگاه-سوگواره-پوسترهای-عاشورایی-زنجان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir