۲ هزار منطقه محروم در ماه صفر از مبلغ مذهبی برخوردار می‌شوند

خبرگزاری آينده روشن , 28 دی 1388 ساعت 10:49

جامعه: مدير كل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه کشور از پوشش ده هزار منطقه‌ای مبلغان این سازمان در کشور خبر داد.


حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در جمع خبرنگاران در قم گقت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به مناسبت فرا رسیدن ماه صفر برنامه‌های تبلیغی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: امسال دو هزار مبلغ به دو هزار نقطه محروم کشور در ماه صفر اعزام می‌شوند.

مدير كل امور دينی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه کشور تصریح کرد: نشست هم‌انديشی با مبلغان در زمينه‌های فرهنگ تبيين تبليغ برگزار و مبلغان برای اعزام به مناطق محروم سطح‌بندی شده‌اند.

رضوی مهر با اشاره به اينكه دهه آخر ماه صفر با دهه فجر و هفته وقف متقارن است افزود: مبلغان خودشان را با طرح مباحثی پيرامون اين ايام آماده كرده‌اند.

وی با اشاره به فراخوان مقاله برای مبلغان گفت: اين فراخوان با استقبال گسترده مبلغان مواجه و مقالات بسیاری به دبيرخانه اعزام مبلغ ارسال شده است.

رضوی مهر عنوان كرد: در نظر داريم با ايجاد كارگاه‌های دانش‌افزايی، مبلغان را با دانش‌های روز آشنا كرده و تبليغی مطلوب جامعه اسلامی ارائه دهيم.

مدير كل امور دينی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه عنوان کرد: اگر همه مراكز اعزام كننده مبلغ، وحدت رويه شورای سياست‌گذاری تبليغ را اجرا كنند، به زودی شاهد تحول عظيم در زمينه تبليغات دينی در كشور خواهيم بود.

وی گفت: مبلغان به صورت کاروان‌های ۲۵۰ نفری به همراه سرگروه‌های تبلیغی به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

رضوی مهر بیان داشت: نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برنامه‌های متنوعی را در جهت جلوگیری از موازی‌کاری‌ها در حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی کشور ارایه کرده است که به زودی منتشر می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از مباحثی که در تبلیغ‌های سازمان اوقاف روی آن تاکید می‌شود عمل به منویات مقام معظم رهبری و نهادینه کردن فرامین ایشان در جامعه است که از مهم‌ترین آن اصول می‌توان به بصیرت‌افزایی و توسعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد.

مدير كل امور دينی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: یکی از ویژگی‌های تبلیغ در ماه صفر امسال هم‌زمانی آن با ایام دهه فجر و مناسبت‌های آخر این دهه است که کار مبلغان را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهد.


کد مطلب: 11478

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11478/۲-هزار-منطقه-محروم-ماه-صفر-مبلغ-مذهبی-برخوردار-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir