۵ هزار نفر از نمايشگاه عكس «مهر محرم» سمنان بازديد كردند

29 دی 1388 ساعت 10:32

جامعه: با پايان كار نمايشگاه در بيست و هفتم دی‌ماه بالغ بر ۵ هزار نفر از نمايشگاه عكس مهر محرم در سمنان بازديد كردند.


نمايشگاه عكس ديجيتال مهر محرم كه به همت موسسه موج فرهنگ به مدت ۱۰ روز در فرهنگسرای كومش برپا شده بود، بعد از ظهر روز بيست و هفتم دي ماه با تقدير از عكاسان شركت‌كننده در اين نمايشگاه و معرفی عكس برگزيده مردمی به كار خود پايان داد.

در اين مراسم كه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين جواد محدثی، از محققان و نويسندگان عاشوراپژوه، سعيد بيابانكی شاعر انقلابی، حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نيا مسئول ستاد اقامه نماز استان، فرماندار سمنان و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد، از ۱۲ عكاس با اهدای لوح يادبود تجليل شد.

«ميثم قدس‌پور» دبير موسسه موج فرهنگ در اين‌باره گفت: در طول ۱۰ روز برگزاری نمايشگاه،كه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می‌شد حدود ۵ هزار نفر از مردم هنرشناس و فرهيخته استان سمنان از اين نمايشگاه بازديد كردند.

وی اظهار داشت: مردم از ميان ۵۵ عكس به نمايش درآمده، عكس برگزيده خود را انتخاب كردند كه در روز پايانی با حضور مسئولان از عكاس برگزيده تجليل شد.

دبير موسسه موج فرهنگ از همكاری صميمانه سازمان جوانان استان سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، معاونت فرهنگی شهرداری سمنان و انجمن سينمای جوانان سمنان در امر برگزاری اين نمايشگاه و از اصحاب مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان در انعكاس مطلوب اخبار اين نمايشگاه تشكر و قدردانی كرد.

در اين نمايشگاه از عكاسانی چون محمدتقی اعرابی، عرفان نيكرو، فاطمه صالحی‌نژاد، حميد كلامی، اسماعيل حاج‌عليان، رويا عمرانی، آزاد قدرتی، حسين قادری، مهدی نجفی، محمد طاهريان، ميثم قدس‌پور و يعقوب پازوكی قدردانی شد.


کد مطلب: 11517

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11517/۵-هزار-نفر-نمايشگاه-عكس-مهر-محرم-سمنان-بازديد-كردند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir