تبيان زنجان وبلاگ‌نويسان دينی كشور را گردهم می‌آورد

ایکنا , 29 دی 1388 ساعت 10:45

جامعه: سايت تبيان زنجان با ايجاد شبكه‌های اجتماعی اينترنتی در صدد گردآوری وبلاگ‌نويسان‌ دينی كشور است.


«اميرحسين اكبری»، مسئول سايت تبيان زنجان گفت: با توجه به تجربه چندين ساله تبيان زنجان در برگزاری جشنواره وبلاگ‌نويسی دينی، بايد گفت، اين مركز قابليت تبديل شدن به عنوان پل ارتباطی وبلاگ‌نويسان سراسر كشور را داراست.

وی عمده‌ترين ايراد فعاليت در فضای مجازی را نبود تعامل ميان اين فعالان دانست و افزود: اگر بتوانيم فضايی فراهم آوريم كه همه فعالان وبلاگ‌نويس در حوزه‌های فرهنگی و دينی به صورت هدفمند و جهت‌دار حركت كنند به نتايج مطلوبی دست پيدا خواهيم كرد.

اكبری اظهار كرد: اجرای چنين طرحی مستلزم برنامه‌ريزی منسجم و سرمايه‌گذاری است.

مدير سايت تبيان ابراز كرد: همچنين در صورت تخصيص اعتبار ۳۰۰ پايگاه فعال اينترانت پرسرعت در مساجد زنجان راه‌اندازی خواهد شد.

اكبری با بيان اين كه تبليغات اسلامی زنجان خدمات اينترانت رايگان را به عموم مردم ارائه می‌دهد، افزود: در اين طرح كاربران می‌توانند در طول روز از خدمات رايگان اينترانت استفاده كنند.

وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترين مسئله كه مورد توجه افراد است، جنگ نرم و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

اكبری بحث رسانه مجازی و اينترنت را در اين امر بسيار مؤثر عنوان و تصريح كرد: در اين فضا هيچ‌گونه محدوديتی در ارائه محتوا و شبهه‌انگيزی وجود ندارد و افراد می‌توانند با ايجاد جذابيت‌های مختلف روی افراد به خصوص قشر جوان تاثير‌گذار باشند.

اين فعال فضای مجازی، رسانه‌شناسی را يكی از عوامل مؤثر در مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: تبيان زنجان در زمينه شبكه‌های اجتماعی كار می‌كند و با برنامه‌ريزی مناسب در اين راستا در صدد ارائه راه حلی در مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی و شبكه‌شناسی است.

اكبری تصريح كرد: تبيان زنجان در راستای تعميق باورهای دينی و ترويج آن هر سال جشنواره وبلاگ‌نويسی دينی را در كشور برگزار می‌كند كه امسال بيش از سه هزار نفر در اين جشنواره وبلاگ‌نويسی شركت كردند.

وی افزود: وب‌سايت جديد تبيان بهمن سال جاری با ارائه محتوای غنی و ويژگی‌های متنوع در زمينه‌های دين و انديشه، اجتماعی، فرهنگی و هنری و علمی در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت.

مسئول سايت تبيان زنجان اظهار كرد: روزانه به طور متوسط بيش از ۴ هزار نفر از سايت تبيان زنجان بازديد می‌كنند.

اكبری در ادامه از توليد نرم‌افزار چند رسانه‌ای ويژه موبايل در ماه محرم خبر داد و یادآور شد: اين نرم‌افزار در ده‌هزار نسخه و در فايل‌های صوتی، تم، سخنرانی با موضوع محرم توليد شده است كه در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 11518

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11518/تبيان-زنجان-وبلاگ-نويسان-دينی-كشور-گردهم-می-آورد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir