تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۸
۰
کد مطلب : ۱۱۵۲۱

تجلیل از مبلغان برتر دهه نخست محرم در قم

تجلیل از مبلغان برتر دهه نخست محرم در قم
حجتالاسلام عینالله صلواتی، مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی قم بیان کرد که همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ۱۷۵ مبلغ دینی که در دهه نخست محرم امسال به مناطق دورافتاده اعزام شده بودند به صورت عمومی و از پنج مبلغ برتر به صورت ویژه تجلیل خواهد شد.

در دهه نخست محرم حدود ۱۷۵ مبلغ دینی توسط سازمان تبلیغات اسلامی قم به ۱۰ استان کشور و بیش از ۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان قم اعزام شده بودند.

وی با اشاره به حساسیت امر تبلیغ در شرایط کنونی از برگزاری جلساتی قبل از اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور خبر داد که در این جلسات محورها و موضوعات قابل ارائه توسط مبلغان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صلواتی پرداختن به ابعاد مختلف فلسفه قیام عاشورا، تشریح ضرورت اصلاح الگوی مصرف، برگزاری جلسات پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی در قالب گفتمان دینی، پرداختن به آسیبهای عزاداری بدون بصیرت، تشریح زوایای مختلف رویارویی همه جانبه نظام استکبار با انقلاب اسلامی، نقش و اثرات امر به معروف و نهی از منکر و توصیه به اولیای دانشآموزان در مورد خطرات تهاجم فرهنگی و نظارت بیشتر بر آنان و... را از جمله مباحث قابل طرح در ایام محرم از سوی مبلغان اعزامی برشمرد.

 این مراسم در روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین عباس اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم در محل این سازمان برگزار میشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما