ارسال ۱۵۰۰ قطعه عكس به دبیرخانه عكس «با عاشوراییان»‌

29 دی 1388 ساعت 14:30

فرهنگ: ۲۸۰ هنرمند و عكاس از سراسر كشور بیش از یك هزار و ۵۰۰ قطعه عكس به سوگواره سراسری عكس «با عاشوراییان» ارسال کرده‌اند.


دبیر سوگواره سراسری عكس «با عاشوراییان» گفت:«با توجه به تمدید مهلت آثار سوگواره عكس «با عاشوراییان»، روند ارسال عكس همچنان ادامه دارد و هنرمندان فعال كشور و دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اقصی نقاط كشور با استقبال چشمگیری در این سوگواره شركت می‌كنند.»

مهدی خدایی اظهار کرد:«با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره با عاشوراییان، آثار رسیده بر اساس معیارهای معین شده توسط داوران، بررسی و آثار برتر مشخص می‌شود.»

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، به تماس‌های مكرر علاقه‌مندان و درخواست شركت‌كنندگان سایر استان‌ها، دبیرخانه سوگواره در نظر گرفته است آثاری كه به دلایلی چون تاخیر در روند ارسال مراكز پستی استان‌ها در اختیار دبیرخانه قرار گیرد نیز برای بررسی در اختیار داوران سوگواره قرار گیرد.

برگزیدگان نهایی سوگواره در مراسم اختتامیه‌ای كه به همین منظور برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

همچنین مجتمع فرهنگی هنری نور شهرستان ابهر و زندان مركزی استان زنجان پذیرای عكس‌های منتخب دوره پنجم و ششم سوگواره عكس با عاشوراییان بودند.

در راستای برگزاری هفتمین سوگواره عكس منطقه‌ای و نخستین سوگواره سراسری عكس با عاشوراییان آثار منتخب دو دوره پیشین این سوگواره در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

نمایشگاه آثار منتخب سومین سوگواره پوستر‌های عاشورایی نیز در نگارخانه مولانا عاصم زنجانی حوزه هنری زنجان در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه پنجاه اثر منتخب از ۱۱۰ اثر برگزیده دوره سوم این سوگواره در معرض دید علاقه‌مندان به هنر دینی قرار گرفته است.

این آثار برگزیده دوره سوم از برگزاری سوگواره پوسترهای عاشورایی است كه در آن بیش از یك هزار و ۸۰۰ اثر در سه بخش موضوع اصلی «حماسه عاشورا»، موضوع ویژه «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» و موضوع جنبی «طراحی برای كتیبه» به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده بود.

نمایشگاه فوق تا پایان دی ماه در محل نگارخانه مولانا عاصم زنجانی حوزه هنری زنجان پذیرای عموم علاقه‌مندان است.


کد مطلب: 11532

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11532/ارسال-۱۵۰۰-قطعه-عكس-دبیرخانه-عاشوراییان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir