تاریخ انتشار
شنبه ۳ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۳۱
۰
کد مطلب : ۱۱۵۹۸

رئيس فراکسيون روحانيون مجلس خواستار تدوين برنامه‌هاي منسجم در عرصه تبليغ ديني شد

رئيس فراکسيون روحانيون مجلس خواستار تدوين برنامه‌هاي منسجم در عرصه تبليغ ديني شد
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در نشست مشترک رییس و مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وهابیت و دیگر فرقه‌های ضاله با همه امکانات برای معرفی خود اقدام به تبلیغ می‌کنند و ما نیز باید از تمام ظرفیت‌ها در عرصه تبلیغ معارف اهل بیت(ع) استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت برگزاری همایش‌هایی برای بهره‌گیری از تجربیات بزرگان و مبلغان با سابقه، افزود: باید از امر تبلیغ حمایت شود و با اعزام مبلغ به مناطق دور افتاده، جامعه را از هجوم فرهنگی دشمن مصون نگه داریم.

وی ادامه داد: باید فرقه‌های ضاله و شیوه‌های هجوم دشمن را بشناسیم و با آنان وارد کارزار شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر تصریح کرد: امروز باید شیوه‌های تبلیغی نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) را در تبلیغ به کار ببریم، تا نسل جوان، دانشجویان و دانش‌آموزان به عنوان مخاطبان اصلی جذب مباحث دینی شوند.

برپایه گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهندس فولادگر از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی، بر حمایت نمایندگان از طرح‌های فرهنگی و استفاده بهینه و مناسب از بودجه‌های فرهنگی، تاکید کرد.

درابتدای این نشست، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان تاریخچه شکل گیری این دفتر و ارایه گزارشی از فعالیت‌های آن گفت: دفتر اصفهان در قالب چهار معاونت فرهنگی و تبلیغی، آموزش، پژوهش و منابع انسانی و پشتیبانی خدمات ارزشمندی را به جامعه ارایه کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی در ادامه از تبدیل معاونت آموزش به مرکز آموزشی و معاونت پژوهش به مرکز مطالعات اسلامی خبر داد.

وی همچنین خواستار حضور مستمر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جلسات شورای اداری استان و شورای فرهنگ عمومی شد که این پیشنهاد با استقبال نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی روبرو شد.
مرجع : آریا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما