از برگزیدگان کنگره شعر عاشورایی در اراک تقدیر شد

خبرگزاری شبستان , 17 بهمن 1388 ساعت 14:27

ایران‌زمین: همزمان با روز اربعین حسینی مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین کنگره شعر عاشورایی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با حضور حجت‌الاسلام احمد رضاییان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین کنگره شعر عاشورایی که در دفتر مدیر کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان این که زبان هنر بهترین وسیله تبلیغ است که می‌تواند نقش هدایتی مهمی را ایفا کند گفت: استفاده از تجربیات استادان و شعرای متعهد و دلسوز برای پیشرفت علمی شعرای استان بسیار موثر است.

حجت الاسلام احمد رضاییان افزود: انجام برنامه‌هایی نظیر کنگره شعر عاشورایی گامی مهم برای اهمیت بخشیدن به اشعار اسلامی و تشویق شعرای کشور در خصوص ادبیات و شعر اسلامی محسوب می‌شود، اما آنچه باید در نظر داشت آن است که نتایج این کنگره به صورت اثر بخش در میان جامعه شعر و ادب فارسی به وضوح دیده شود.

وی تصریح کرد: انجام مقدمات اجرای کنگره از اهمیت بیشتری نسبت به برگزاری مراسم آن در پی دارد لذا برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و ادب فارسی با موضوعات مذهبی، دوره‌های آموزشی و بهره‌وری استادان شعر و ادب از مقدمات ضروری برگزاری این کنگره‌ها است.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین کنگره شعر عاشورایی از ۷ نفر از اجراکنندگان و دست‌اندرکاران این کنگره نیز تقدیر شد.


کد مطلب: 11690

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11690/برگزیدگان-کنگره-شعر-عاشورایی-اراک-تقدیر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir