رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی:

باید اسلام را بر اساس معارف اهل بیت(ع) به دنیا معرفی کنیم

9 آذر 1386 ساعت 19:56

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: ما باید اسلام را بر اساس علوم و معارف اهل بیت(ع) به دنیا معرفی کنیم.


به گزارش خیمه، حجت‌الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در گردهمایی طلاب و فضلاء استان فارس مقیم قم با اشاره به جایگاه معارف اهل بیت(ع) گفت: ما باید اسلام را بر اساس علوم و معارف اهل بیت(ع) به دنیا معرفی کنیم. 

وی افزود: دنیا تشنه معارف الهی است و سخنان اهل بیت(ع) از چنان غنایی برخوردار است که اگر به درستی به دیگران ارائه شود، آن را می پذیرند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشمندان پس از گذشت قرن ها، بسیاری از حقایق عالم آفرینش را بر اساس معارف ارائه شده در قرآن، سنت و معارف اهل بیت(ع) بدست می آورند. 

این محقق و پژوهشگر با اشاره به موج اسلام پذیری در میان فرهیختگان غربی تصریح کرد: روزانه تعداد زیادی از دانشمندان غربی از طریق پژوهش و تحقیقات فراوان و با مشاهده آیات علمی قرآن به دین اسلام روی می آورند که این امر سبب خشم پاپ شده است. 

بنابرگزارش مرکز خبر حوزه، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پایان بر لزوم خیزش علمی و توجه به منابع دینی و روایی اهل بیت(ع) از سوی مسلمانان تأکید کرد و گفت: امروز اسلام فکر و توجه دانشمندان جهان را به خود جلب نموده است و ما باید از این مسئله بیشتر بهره برداری نمائیم.


کد مطلب: 117

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/117/باید-اسلام-اساس-معارف-اهل-بیت-ع-دنیا-معرفی-کنیم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir